ساری-فرمانده سپاه عباس آباد گفت :حضور حداکثری در انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۷۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴

حضور حداکثری مظهر مردم سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست بصیرتی فرمانده سپاه ناحیه عباس آباد، بابسیج رسانه، اصحاب رسانه، خبرنگاران، مسئولان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مدیران و فعالان پایگاه خبری، شبکه‌های مجازی و پیشکسوتان عرصه رسانه یادگاران دفاع مقدس، در سالن اجتماعات سپاه پاسداران شهرستان عباس آباد برگزار شد.

‏سرهنگ مهرداد ابراهیم پور، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه عباس آباد در این نشست به بیان سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حامی قلم بدستان و نخبگان جامعه باشید تا این فرهیختگان اسیر سیاه نمایی منفعت طلبانه و پوپولیسم‌های جامعه نشوند.

سرهنگ ابراهیم پور افزود: خدمتگزاربودن دل میخواهد نه زبان بی زبانی.

حضور حداکثری مظهر مردم سالاری دینی است

فرمانده سپاه عباس آباد به فعالیت کانون بسیج رسانه شهرستان عباس اشاره کرد و ادامه داد:  در حقیقت امروزه از رسانه‌ها بعنوان رکن چهارم دموکراسی در جهان نام برده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه عباس آباد  به فعالیت و ورود کانال‌ها و شبکه‌های مجازی، که طی این چند سال تحول شگرفی را در عصر ارتباطات، اطلاعات و فناوری بوجود آورده است خواستار کارگاه‌های آموزشی تخصصی عرصه‌های مختلف رسانه‌ای شد.

سرهنگ ابراهیم پور  در بخش دیگر سخنان خود به حماسه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا  اشاره کرد و گفت:انتخابات برای رسیدن به مردم سالاری ضروری است، در تمامی دنیا بحث انتخابات برای همه کشور‌ها مهم است و در کشور ما هم پس از پیروزی انقلاب اسلامی تغییر سرنوشت کشور که از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه عباس آباد ادامه داد: نقش رسانه برای حضور پر شور و با شکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بسیار مهم و حائز اهمیت است و خبرنگاران می‌توانند نقش چشمگیر و پر رنگی در انتخابات ایفا کنند.

عباس اصغری مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان عباس آباد هم در ادامه با اشاره به فضای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: انتخابات بیش از هر چیز تحت سلطه‌ی فضای مجازی است و وظیفه متولیان امر به ویژه کانون بسیج رسانه، و دیگر نهاد‌های فرهنگی است که با برگزاری دوره‌های آموزشی سواد رسانه ای، تسلط مردم به این سلاح آموزشی را دوچندان کنند.

اصغری افزود: حضور حداکثری در این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی و تجدید میثاق مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است .

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها