پیکر شهید دوران دفاع مقدس محمد اسحاقی شناسایی شد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)پیکر شهید دوران دفاع مقدس محمد اسحاقی شناسایی و پیکر این شهید بزرگوار روزپنجشنبه27خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت خودرویی از ستاد سپاه استان البرز تشیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۷۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) پیکر شهید دوران دفاع مقدس محمد اسحاقی شناسایی و پیکر این شهید بزرگوار روز پنجشنبه27 خرداد ماه ساعت 8:30 صبح با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به صورت خودرویی از ستاد سپاه استان البرز به سمت میدان شهداء، امام زاده حسن(ع)، مصلی استان و مهرشهر تشیع و در گلزار شهداء امام زاده طاهر کرج خاکسپاری خواهد شد.

پیکر شهید دوران دفاع مقدس محمد اسحاقی شناسایی شد

شایان ذکر است، مراسم وداع با پیکر این شهید گرانقدر بعد از ظهر روز چهار شنبه 26 خرداد ماه در کانون شهید سبحانی شهر کرج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

لازم به ذکر است، مراسم های استقبال، تشییع و تدفین پیکر این شهید با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان به صورت خودرویی تا گلزار شهداء امام زاده طاهر مهرشهر کرج برگزار خواهد شد، از مردم شهید پرور استان البرز خواهشمندیم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این مراسم حضور یابند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها