خبرهای داغ:
شاهرود_ نماینده شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس گفت: دشمنان بیش از اینکه از مدیریت و موشک بترسند از حضور مردم در پای صندوق های رای هراس دارند.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۹۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
دشمنان از حضور مردم در پای صندوق‌های رای هراس دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج علی اصغر خانی در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود که به صورت حضوری و مجازی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه تا امروز بحث‌های نامزد‌ها در صدا و سیما نتوانسته مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کند چرا که وقتی حرفی از زبان نامزد بیرون می‌آید مردم باید احساس کنند قرار است تحول و جهشی رخ دهد.
وی افزود: نامزد‌های ریاست جمهوری به جای اینکه مردم را به شک و شبهه بیاندازند بهتر است به آن‌ها امید دهند.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بحث‌های قوی تر، علمی تر، کاربردی‌تر و مرتبط با آینده کشور توسط نامزد‌ها مطرح شود در حالی که گاهی موضوعاتی که در مناظرات مطرح می‌شود، خجالت آور است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه تاکنون در هیچ دوره‌ای دشمنان تأکید نداشتند که مردم رأی ندهند، ابراز کرد: این حاکی از احساس خطر آن‌ها است چرا که مشارکت بالای ۵۰ درصد مایه اقتدار نظام و دولت است.
خانی با اشاره به ایستادگی مردم در ۴۲ سال گذشته، تصریح کرد: دشمنان بیش از آنکه از مدیریت و موشک بترسند از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هراس دارند.
وی با تأکید بر لزوم فراهم کردن زمینه برای پرشورتر شدن فضای انتخابات در شهرستان‌های شاهرود و میامی اظهار داشت: در شهر شاهرود بیش از ۱۰۰ نامزد شورای اسلامی شهر با هم رقابت می‌کنند و باید تا جایی که قانون و اخلاق اجازه می‌دهد کمک کنیم فضای انتخاباتی در شهر پرشورتر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها