در این تفاهم نامه طراحی دوره های آموزشی (متناسب با فعالیت جهادی هیئات مذهبی) در چارچوب سیاست های آموزشی سازمان بسیج سازندگی برای گروه های جهادی و انجام برنامه های مشترک در حوزه های محرومیت زدایی و خدمت رسانی انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۳۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، در صبح امروز تفاهم نامه ای مابین هیئت رزمندگان اسلام، سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج مداحان در جهت اهتمام دوجانبه نسبت به گفتمان سازی حرکت های جهادی و اجرای برنامه هایی از قبیل "ثبت و ساماندهی گروه های جهادی هیئات مذهبی"، "آموزش و توانمندسازی جهادگران هیئات" و "حمایت و پشتیبانی از گروه های جهادی" باتوجه به ظرفیت های طرفین تفاهم نامه صورت گرفت.

در این تفاهم نامه طراحی دوره های آموزشی (متناسب با فعالیت جهادی هیئات مذهبی) در چارچوب سیاست های آموزشی سازمان بسیج سازندگی برای گروه های جهادی و انجام برنامه های مشترک در حوزه های محرومیت زدایی و خدمت رسانی انجام می گیرد.

حجت الاسلام احمد پناهیان جانشین هیات رزمندگان اسلام عنوان کرد: امیدواریم همکاری بین بسیج سازندگی، هیات رزمندگان و بسیج مداحان که از بازوان انقلاب اسلامی می باشند در راستای محرومیت زدایی و کارهای جهادی گام های پرتوان و مفیدی را بردارند.

وی افزود: خوشبخانه در کشور قرارگاه های ملی من جمله قرارگاه های کرونا و محرومیت زدایی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد که سازمان بسیج سازندگی در تحقق این قرارگاه ها نقش بسزایی دارد و داشته است. و ستاد عملیاتی جهادی هم با کمک بسیج مداحان  صورت گرفته است.

ارجونی مسئول بسیج مداحان کشور گفت: موضوعاتی مثل آزادسازی زندانیان و محرومیت زدایی با کمک بسیج سازندگی و بسیج مداحان می تواند بستری مناسب برای تفاهم نامه ارزشمند بین این نهاد های مقدس باشد.

ارسال نظرات