از طریق ارتباط تصویری برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات

جلسه هم اندیشی با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات با حضور فضل الله کفیل مسئول جدید سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور و مسئولین بسیج ادارات سپاه های استانی از طریق ارتباط تصویری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۴۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

جلسه هم اندیشی با موضوع افزایش مشارکت در انتخابات با حضور فضل الله کفیل مسئول جدید سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور و مسئولین بسیج ادارات سپاه های استانی از طریق ارتباط تصویری برگزار شد.

کفیل در ابتدای سخنان خود گفت:برنامه های بسیاری برای پیشرفت و تعالی بسیج ادارات مد نظر داریم که انشاالله بعد از برگزاری انتخابات پرشور و روی کار آمدن دولت انقلابی نسبت به اجرای آنها اقدام می نمائیم.وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای عنوان داشت مهمترین کار بسیج ادارات در این برهه از زمان تلاش برای ترغیب مردم جهت شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق های رای می باشد که در فرصت باقیمانده تا انتخابات باید مد نظرقرار بگیرد.

مسئول بسیج ادارات با اشاره به اینکه تبعات مشارکت حداکثری در منطقه و فرامنطقه و برکات روی کار آمدن دولت انقلابی در داخل کشور ملموس خواهد بود عنوان داشت:در این راستا باید از نشست های روشنگری چه به صورت حضوری و چه به صورت وبینار در جهت آگاهی بخشی و ترغیب مردم استفاده نمود.او ادامه داد تبلیغ چهره به چهره دستور ،فرآیند و آموزش می خواهد که باید با شناسایی افراد دارای سخن نافذ و کارمندان بسیجی توانا در این زمینه نیز اقدام نمود.

وی گفت طرح ثامن و برگزاری میزهای خدمت جهادی به عنوان یکی از شاخص های اساسی  ارزشیابی استان ها می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کفیل در ادامه گفت:حدود 25% ازافراد واجد شرایط در انتخابات جز مرددین حضور در این عرصه می باشند و ما باید با برنامه های خود زمینه را برای حضور این افراد در انتخابات مهیا کنیم.از جمله کارهایی که در این زمینه موثر است تزریق شور و حال انتخابات به فضای شهری از طریق فضاسازی های محیطی، بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی، استفاده از تلویزیون های شهری،چاپ و پخش پوستر و تراکت در مترو اتوبوس و تاکسی می باشد که این مهم جزو وظایف شهرداری ها می باشد که باید مورد مطالبه ما قرار بگیرد.

در ادامه استان های مرکزی، یزد، همدان،اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی،کرمانشاه و تهران بزرگ گزارش اقدامات خود را در زمینه افزایش مشارکت در انتخابات به طور خلاصه بیان نمودند.

ارسال نظرات