میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر، بهانه ای زیبا برای شادی دختران معلول ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۶۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ در خجسته زادروز حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، جمع کثیری از خیرین و نیکوکاران به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا شاهد شادی دختران معلول ساکن در این مجموعه خیریه باشند.

 

گروه موسیقی سنتی نوای باران با اجرای برنامه‌های متنوع، شادی بخش جمع دختران معلول کهریزک شد. مرتضی اشرفی، خواننده محبوب کشورمان ، دیگر میهمان این جمع گرم و صمیمی بود تا دقایقی شاد را ارزانی همگان نماید.

 

در بخشی از این مراسم، حمیده پورفهیم معاون توانبخشی آسایشگاه با تبریک فرارسیدن روز دختر به همه دختران معلول کهریزک، روزگاری خوش برای همه آنان آرزومند شد.

 

وی خطاب به خیرین و میهمانان حاضر در این جمع گفت: با وجود اینکه همه عزیزان ما در کهریزک واکسن کرونا را دریافت کرده اند، باز هم باید جانب احتیاط را رعایت کنیم تا کوچکترین آسیبی به هیچ یک از مددجویان وارد نشود.

 

 پورفهیم خاطر نشان کرد: با انجام تمهیدات لازم بهداشتی و با کمترین عارضه توانستیم از روزهای سخت شیوع بیماری کرونا عبور کنیم و همچنان در صدد هستیم تا سلامتی همه سالمندان و معلولین کهریزک را تضمین کنیم.

 

معاون توانبخشی آسایشگاه در پایان تأکید کرد : خدای بزرگ را شاکریم که با همراهی خیرین و رعایت اصول بهداشتی، آرامش در کهریزک برقرار است و امیدواریم این رویه همچنان در این مرکز ادامه داشته باشد.

 

گفتنی است کلیه هزینه های پذیرایی و اهدا کادو های دختران معلول کهریزک توسط گروه همیاران جوان و نیز دفتر تعاون مومنین شاه عبدالعظیم حسنی (ع) تأمین گردید.

ارسال نظرات