خاش-فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: : امروز تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است چرا که برای مقابله با بحران مشارکت و در ادامه مشروعیت باید این را دنبال کنیم و نگذاریم دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۶۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ازخاش: به همت حوزه کوثر خواهران خاش نشست روشنگری باحضور فرمانده هان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه باسخنرانی جناب سرهنگ علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستان خاش با موضوع شرکت گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح در نمازخانه‌ی این حوزه برگزارشد.

فرمانده سپاه شهرستان خاش با اشاره به اینکه دشمن با تمام قوا شمشیر‌ها را از غلاف کشیده و به میدان آماده است، تصریح کرد: این یک واقعیت غیر قابل انکار است، آنهادندان‌ها را می‌فشارند تا با حضور کم رنگ و رای ندادن به جبهه انقلاب اسلامی دوباره فشار و سختی‌ها را اعمال کنند.

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی افزود: دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند تحریم‌ها را اعمال کنند، اما مردم ما مانند همیشه ان شاءالله با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و شرکت در انتخابات دنیا را متحیر خواهد کرد تا با ایجاد تغییر و تحول گام بعدی جامعه اسلامی و حرکت به سمت آن است رقم بخورد.

این مقام مسئول بیان داشتند: ان شاءالله هماهنگی‌های لازم برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای انجام شود و بتوانیم شاهد حضور همه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان خاش تصریح کردند: دشمنان در انتخابات مختلف و در ادامه آن تلاش کردند مقبولیت نظام را کاهش و در نظام توزیع کشوراختلال ایجاد کنند و امروز هم تلاش می‌کنند مشارکت در انتخابات را کاهش دهند تا بتوانندبحران مشروعیت نظام را کلیدبزنند.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم و با شناخت توطئه‌های دشمنان راه مقابله با آن را انجام دهیم گفت: امروز تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است چرا که برای مقابله با بحران مشارکت و در ادامه مشروعیت باید این را دنبال کنیم و نگذاریم دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
ارسال نظرات