خاش-نشست نهضت روشنگری برای بسیجیان پایگاه شهید بازیاری برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۷۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خاش نشست نهضت روشنگری با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا و انتخاب فرد اصلح در پایگاه شهید بازیاری حوزه ثارالله سپاه خاش برای بسیجیان این پایگاه با سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان خاش برگزارشد.


علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: تجربه چهل ودو سال گذشته نشان داده است که راه حل بجا و درست حل مشکلات اقتصادی، خنثی سازی تحریم‌ها و فعالساری تولید با تکیه در صنایع سرشار داخل وتنوع فراوان اقلیمی است.

فرمانده سپاه شهرستان خاش عنوان کرد: اهمیت و نقش حضور مردم در عرصه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، هر چه از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، مردم انقلابی و متعهد ایران اسلامی به اهمیت حضور و نقش تعیین کننده خود در همه عرصه‌های انقلاب آگاهند.

علی ثمره حسینی بیان داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اهداف شیطانی استکبار جهانی درو کردن مردم از صحنه‌های انقلاب و بی تفاوت کردن مردم از حق تعیین سرنوشت خویش است که با تمسک به انواع ترفند‌ها و بکار گیری جنگ روانی و نبرد تبلیغی اهداف خویش را تعقیب می‌کن، ولی به لطف خداوند منان ملت مسلمان وشریف ایران باحضور گسترده خود همواره این حقیقت را به اثبات رسانده اند که از اتحاد و انسجام آنان چیزی کم نخواهد شد.
ارسال نظرات