مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: انتخابات، مظهر جمهوریت نظام و تجلی اراده ملی است و حضور مردم در این عرصه، تأثیر مستقیمی بر آینده کشور دارد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۸۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت و ضرورت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نظام مقدس اسلامی به پشتوانه حضور و رأی و نظر مردم، قوام و دوام یافته است.

انتخابات، مظهر جمهوریت نظام و تجلی اراده ملی است

وی افزود: ارزشمندترین سرمایه این خاک پاک، عشق و علاقه مردم به نظام سیاسی کشور است که حضور پرشور آن‌ها پای صندوق‌های رأی همواره به‌عنوان مانور بزرگی در راستای حمایت و پشتیبانی عموم مردم با سلایق و علایق مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از حکومت و نظام سیاسی جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 28 خرداد 1400 با رعایت تمهیدات و دستورالعمل‌های لازم برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط بین‌المللی و داخلی کشور، باید تلاش کنیم تا آحاد گروه‌ها و سلایق سیاسی کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی مطرح کرد: انتخابات، مظهر جمهوریت نظام و تجلی اراده ملی است و حضور مردم در این عرصه، تأثیر مستقیمی بر آینده کشور دارد و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی موجب تعالی میهن اسلامی ما می‌شود چراکه هرچه میزان حضور مردم بیشتر باشد، هم پشتوانه‌ای برای نظام اسلامی خواهد بود و هم موجب می‌شود تا مسئولین منتخب با پشتوانه رأی بیشتر در مناصب خود قرار گیرند.

مقدم با اشاره به اینکه رأی مردم قدرت نرم نظام و مسئولین را در عرصه‌های مختلف افزایش می‌دهد، افزود: شرکت در انتخابات به منزله مشارکت در ترسیم ساختار سیاسی و مدیریتی آتی کشور است. امیدوارم مردم با رصد شرایط و بینش جامع و دقیق، در طراحی و شکل‌گیری مجلس شهری و نیز انتخاب رئیس جمهور، مشارکت فعال و مؤثری داشته باشند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها