خبرهای داغ:
کبودراهنگ -فرماندار کبودراهنگ گفت: تشویق به حضور حماسی و جهادی در پای صندوق‌های رأی وظیفه همه مردم و مسؤلان شهرستان است.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۸۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
تشویق به حضور حماسی و جهادی در پای صندوق‌های رأی وظیفه همگانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌اله مهدوی در همایش حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ و در جمع خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون، نخبگان، مدیران ادارات، اعضای کاندیدا‌های شورا‌های سه شهر کبودراهنگ، گل تپه و شیرین سو تشویق به حضور حماسی و جهادی در پای صندوق‌های رأی را وظیفه همه مردم و مسؤلان شهرستان دانست.

وی با بیان اینکه همه نهاد‌ها در این زمینه وظیفه دارند، اضافه کرد: انتخابات لیله القدر ملت ایران است چراکه سرنوشت و امورات یک ملت تعیین می‌شود.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه از مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ انتظار می‌رود به مانند ۴۰ سال گذشته با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی پایه‌های درخت انقلاب را استحکام ببخشند، گفت: صندوق‌های رأی صندوق‌های عزت ما هستند و همه نیرو‌های اداری موظف هستند با رعایت کامل بی‌طرفی و در چارچوب قانون امکانات مورد نیاز را در اختیار برگزاری این انتخابات قرار دهند.

امام جمعه کبودراهنگ نیز با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: اعضای شورا نیز باید با دقت و نکته بینی انتخاب شود و مردم مراقب باشند افرادی شجاع و با روحیه جهادی را به عنوان شورای روستا و شهر خود انتخاب کنند.

حجت الاسلام نقی باقری تصریح کرد: این انقلاب ازآن مردم است چراکه به برکت فداکاری‌های جوانان شجاع و ملت همیشه در صحنه است که کشور ایران به عنوان امن‌ترین کشور دنیا معرفی شده است.

دهقان‌خواه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کبودراهنگ نیز عنوان کرد: امام راحل تأکید به حضور مردم داشتند و امروز نیز همه ما وظیفه داریم با حضور پر شور در صحنه باشیم.

صالحی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کبودراهنگ در ادامه همایش گفت: ما بر تعامل صمیمی وحدت کلمه‌ای بین مسؤلان، بخشداران، ائمه جمعه و فرماندار که در شهرستان کبودراهنگ حاکم است به خود می‌بالیم.

وی در خصوص هزینه‌های کلان برای تبلیغات افزود: امام خمینی (ره) می‌فرمودند: باید از ورود فردی که با پول می‌خواهد مدیریت کشور و یا شهر را بر عهده بگیرد ممانعت شود چرا که مرفهین بی‌درد، درد جامعه را نمی‌بینند و نمی‌شنوند.

همتی مسئول هیئت نظارت انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: مردم کشور ما دوران‌های متفاوت و اتفاقات زیادی را دیده‌اند و امروز ما می‌خواهیم عزت ایران سربلند را به جهانیان معرفی کنیم و ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مایوس خواهیم کرد.

وی افزود: نظارت لازمه انتخابات است و در تأیید کاندیدا‌ها هیچ گونه نظر شخصی اعمال نشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات