نقش آفرینی مراکز نیکوکاری البرز در ازدواج جوانان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، مراکز نیکوکاری استان بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون تومان جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان و نیازمندان اهدا کرده اند.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۸۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در سطح استان هستند، گفت: خدمات مراکز در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت و دختران نیازمند خارج از حمایت کمیته امداد و هدیه ازدواج پسران است.

نقش آفرینی مراکز نیکوکاری البرز در ازدواج جوانان

وی با اشاره به اینکه توسعه ابعاد اجتماعی امور خیر و احسان از جمله اهداف اصلی این نهاد است، مطرح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، مراکز نیکوکاری استان البرز بیش از 1 میلیارد و 600 میلیون تومان جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نیازمندان استان اهدا کرده اند.

لشینی با اشاره به نقش مهم مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی افزود: ارائه خدمات متنوع اجتماعی به محرومان، متناسب با نوع فعالیت هر مرکز نیکوکاری و همچنین ارائه خدمات در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال و اعطای سبد کالا به مددجویان و نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران بخشی از فعالیت‌های خیر و احسان در این مراکز را تشکیل می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه ترغیب مردم به استفاده از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد قرار دارد یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری از طریق شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷، تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و کد دستوری# ۰۲۶۸۸۷۷ استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها