خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور گفت: کمبود‌ها و مشکلاتی که درحال حاضر وجود دارد، با حضور یک دولت پر توان و انقلابی حل شده و مردم از بند نگرانی‌ها و مشکلات رها خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۹۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه، ولی عصر عج استان خوزستان در حاشیه آئین گرامی داشت شهید مدافع حرم پاسدار حسن عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج ، بر ضرورت حضور حداکثری و باشکوه مردم متدین و انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

سردار شاهوار گفت: همانطور که مردم استحضار دارند انتخابات ۲۸ خرداد، مسأله‌ای بسیار مهم برای آینده کشور است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، عرصه انتخابات، عرصه حماسه ملت ایران است.

وی افزود: مردم عزیز باید بدانند راه شهدا همین است؛ راه شهدا حضور در صحنه است؛ حضوری که مایه ناامیدی دشمنان و امیدواری دوستان انقلاب اسلامی و همه ملت‌های آزاده است.

فرمانده سپاه خوزستان تاکید کرد: مردم بدانند به امید خدا، کمبود‌ها و مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد در آینده با حضور یک دولت پر توان، پر انرژی و انقلابی حل گشته و مردم از بند نگرانی‌ها و مشکلات رها خواهند شد.

وی در پایان گفت: ان شاء الله که روز ۲۸ خرداد بار دیگر همه مردم در صحنه حضور پیدا کنند و بدون شک مشارکت حداکثری موجب امیدواری به آینده می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها