قیاسی در جمع بسیجیان:

کسانی که رأی نمی دهند در زمره ی منافقان هستند

قیاسی: مریم رجوی گفته که هر کسی در ایران رای ندهد و بگوید رای نمی‌دهم از سربازان ماست، پس کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند بدانند که در زمره‌ی منافقانند.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۱۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی با دعوت از خانم قیاسی در جمع اقشار عمومی و بسیجیان نشسنت بصیرتی در حسینیه مهدیه واقع در شاهدیه برگزار کرد.

قیاسی خاطرنشان کرد: اگر امروز امام زمان ظهور نکرد و ما نمیتوانیم از کلام حقشان مستقیما بهره ببریم به این خاطر است که هنوز مردم آمادگی پیدا نکردند و اگر در این شرایط امام زمان (عج) بیایند ممکن است سرنوشت ایشان مثل یازده امام دیگر بشود.

قیاسی ضمن حساس بودن انتخابات تصریح کرد: کج فهمی‌ها و بدفهمی‌ها آدم را بیچاره می کند. خیلی از افراد میگویند چرا برویم و رای بدهیم، چون به هر کسی رای بدهیم خلاف وعده هایش عمل می کند. این‌ها بدانند که قرآن فرموده خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه حودشان تلاشی کنند.

وی تاکید کرد: امام فرموده که انتخابات یک تکلیف الهی است. کسانی که در انتخابات شرکت نکنند این عملشان در زمره گناهان کبیره است. مریم رجوی گفته که هر کسی در ایران رای ندهد و بگوید رای نمی‌دهم از سربازان ماست. پس کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند بدانند که در زمره‌ی منافقانند.
ارسال نظرات