خبرهای داغ:
سردار قاسمی گفت: رزمایش کمک های مومنانه با توجه به بذل و بخشش اموال خود بین نیازمندان الگوی بی نظیری در جهان است.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۹۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،سردار قاسمی ،فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در دوازدهمین مرحله از مراسم رزمایش کمک های مومنانه شهرستان طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) گفت: رزمایش کمک های مومنانه با نفس قدسی مقام معظم رهبری آغاز شد که این امر موجب زنده شدن اسلام در جهان شد.

وی افزود: بذل ، بخشش ، ایثار و تقسیم قسمتی اموال خود بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا الگوی بی نظیری در جهان است.

سردار قاسمی با اشاره به مسئله انتخابات گفت : انتخابات حق مسلم مردم ایران است و این حق باعث شده در سرنوشت تمام جامعه شریک باشیم و ما همگی باید به صورت چهره به چهره و اقنایی تمام مردم را به انتخابات دعوت کنیم ،لذا تمام مراجع حکم بر تکلیف بودن این فریضه کرده اند و عدم شرکت عمدی در انتخابات را فعل حرام دانسته اند به همین خاطر ما باید تا آخرین لحظه دست از تلاش خود جهت مشارکت حد اکثری بر نداریم.

سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در این مراسم گفت : از ابتدای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک های مومنانه ،از ابتدای سال 99 شروع شده و تاکنون که دوازدهین مرحله از رزمایش است ادامه داشته است.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش تعداد 1550 بسته معیشتی و تعدادی کارت هدیه نقدی به ارزش ریالی 450 میلیون تومان بوده است که بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

خبازی عنوان داشت :ستاد اجرایی فرمان امام ،گروه های جهادی و پایگاه های بسیج در این مرحله همکاری لازم را داشته اند.

فرمانده ناحیه طبس خاطر نشان کرد:همان گونه که در طول انقلاب دشمنان ما از ملت ایران سیلی محکمی خورده اندو ان شا الله در این مرحله از انتخابات هم ملت عزیز با حضور خود ،پای صندوق های رای سیلی محکم دیگری را بر دهان یاوه گویان خواهند کوبید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها