دلخوری مردم بابت مشکلات اقتصادی نباید به قهر از صندوق‌های رای ختم شود

زنجان - اصناف و اتحادیه‌های استان زنجان در دیدار با فرمانده سپاه استان ضمن آمادگی خود برای حضور پرشور در انتخابات اعلام کردند که برای حضور پرشور نفر به نفر اطلاع‌رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۹۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ، اصناف و اتحادیه‌های استان زنجان با فرماندهان ارشد سپاه استان زنجان در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) دیدار کردند.

 

در این برنامه که به همت بسیج اصناف تدارک دیده شده بود اتحادیه‌ها و اصناف اعلام کردند که برای خلق حماسه دیگری در روز 28 خرداد ماه آماده‌اند.

 

سردار جهانبخش کرمی ؛فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این برنامه ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار داشت: وظیفه تمام مردم است که در این انتخابات با قدرت شرکت کنند.

 

وی  با بیان اینکه دلخوری مردم بابت مشکلات اقتصادی نباید به قهر از صندوق‌های رای ختم شود، گفت: مردم نباید کم‌کاری مسئولان را به پای نظام بنویسند. انتخابات یک نعمت الهی برای ملت ایران است و 42 سال است که مردم به خوبی از این نعمت استفاده کرده‌اند. انتخابات یادگاری حضرت امام (ره) است.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات سبب مایوس شدن دشمنان می‌شود، گفت: دشمنان منتظرند تا مردم در انتخابات حضور کمرنگی داشته باشند و نقشه‌های شوم خود را علیه ملت ایران بعد از آن طراحی کنند. البته ملت ایران همیشه دشمنان را مایوس کرده‌اند و این بار هم با حضور پرشور خود علاوه بر خلق حماسه جدید، دشمنان را ناامید خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: بیش از 40 هزار صنف در استان وجود دارد و هر مغازه‌دار و کاسب باید  مغازه خود را یک ستاد برای انقلاب تشکیل دهد و مشتریان خود را به حضور در انتخابات دعوت کنند‌‌. اصناف نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و یقین دارم همانگونه که در دفاع مقدس به کمک انقلاب آمده‌اند، قطعا در این برهه حساس به کمک نظام خواهند شتافت.

 

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی؛ جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با تاکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: مردم با حضور همه‌جانبه خود دشمنان را ناامید کنند. ما منتظر خلق حماسه جدید از سوی مردم هستیم.

 

در ادامه این جلسه، ناصر فغفوری ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه این جلسه به حضور همه‌جانبه مردم و بازاریان و کسبه در انتخابات تاکید کرد و گفت: بازاریان و کسبه علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی، حماسه جدیدی را در تاریخ جاودانه خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه این اداره در سال پشتیبانی‌ها اقدامات خوبی از واحدهای تولیدی انجام داده است، گفت: در راستای تحقق شعار سال حضرت آقا تمام تلاش خود را می‌کنیم.

 

در پایان سید محمود موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه قطعا اصناف حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت، گفت: اگرچه در این هشت سال اصناف حمایت آنچنانی از سوی دولت نشده‌اند ولی این قشر زحمتکش جامعه نظام و انقلاب خود را دوست دارند و اجازه نخواهند داد نامحرمان به این کشور نفوذ کنند.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در پایان مراسم موسوی رئیس اتاق اصناف استان با قرائت بیانیه‌ای به آمادگی اصناف و اتحادیه‌ها برای حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد ماه اشاره کرد.

 

ارسال نظرات