خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

راه علاج مشکلات کشور حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است

همایش طلاب و روحانیون شهرستان خوروبیابانک با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۹۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خور، همایش طلاب و روحانیون شهرستان خوروبیابانک با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صادقی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار شد.
در این همایش حجت الاسلام و المسلمین صادقی ضمن گرامیداشت ایام ویژگی‌های فرد اصلح از منظر مقام معظم رهبری را بیان فرمودند:
وی درادامه گفت:: از مولفه‌های پیروزی مدیران صالح وحدت و همدلی، ایمان و اراده‌ی قوی، شهادت طلبی و ایثار، اعتماد به توانمندی‌های خودی و جوانان، توکل و توسل به خدا و ائمه اطهار است
وی در ادامه با بیان خاطراتی از دفاع مقدس و فتح خرمشهرافزود: امروز هم به فرمود: ه‌ی مقام معظم رهبری خرمشهر‌ها در پبش است، اما این فتح ویرانی و اسیری ندارد بلکه به همت مردم عزیزمان آبادانی ایرا ن. عزیزمان را در پیش دارد
وی در ادامه گفت:: یکی از مصادیق مهم فتح خرمشهر انتخبات ۲۸ خرداد ماه است به گونه‌ای که همه‌ی دنیا بسیج شده اند که این انتخابات را به حاشیه ببرند و اعلام می‌کنند که رای ندهیم این سئوال پیش می‌آید که اولا واقعا اگر پای صندوق رای نرویم مشکلات کشور حل خواهد شد که قطعا حرف ناصحیحی است. دوما این حرف‌ها از زبان چه کسانی صادر می‌شود دشمن یا خودی؟
وی در پایان افزود: مردم امروز گلایه دارند واقعا کشور امروز به لحاظ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و.. بیمار است که این بیماری نیاز به درمان دارد و تنها راه درمان این بیماری هم حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.
ایشان در پایان افزود:به فرمود: ه مقام معظم رهبری وظیفه خواص و روحانیت در این زمان شناسایی فرد اصلح و معرفی به مردم است و اگر درست شناسایی نکنند برای نظام بسیار خطرناک است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار