خبرهای داغ:
فرمانده سپا ه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی
سردار قاسمی: پایه جمهوری اسلامی بر رای مردم است و همه ما در کشور یک رای داریم و میزان رای مردم است.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۱۵
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در نشست بصیرتی مسجد جامع طبس گفت : زمانی که انقلاب شد و کوخنشینان از کشور فرار کردند بحث حکومت پیش آمد و امام (ره) گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر،بنابر این پایه جمهوری اسلامی بر رای مردم است.

وی افزود : همه ما در کشور یک رای داریم و میزان رای ملت است و از همه مهمتر پایه حکومت بر پایه مردم سالاری دینی است.

قاسمی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال این است که نگذارد مردم دِین خود را به کشور ادا کنند و با شایعه پراکنی در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان داشت: نظام ما بعد از انقلاب و تشکیل نظام اسلامی دنبال دولت اسلامی است و اگر این امر محقق شود ما خواهیم توانست بستر را برای ظهور منجی فراهم کنیم و این بستر جز با مشارکت در انتخابات و انتخاب درست محقق نمی شودو این مهم جز با توجه به منویات مقام معظم رهبری نمی شود.

وی گفت:حضور در جبهه یک واجب کفایی است و با حضور عده که مورد نیاز است وجوب از گردن مابقی ساقط می شود ولی شرکت در انتخابات واجب عینی است و این بدان معناست که همه باید رای بدهند تا ما شاهد حضور حد اکثری در پای صندوق های رای و با پشتوانه آن حفظ نظام خود باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها