خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حضور حداکثری جوانان درانتخابات حرکت در مسیر ارزش هاست

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات گفت: حضور آگاهانه و حداکثری جوانان و رای اولی ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حرکت در مسیر ارزش هاست.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۱۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

 به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با حضور در آیین گرامیداشت روز دختر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه حضور رای اولی ها فضای انتخابات و رای گیری را پرشور و نشاط می کند افزود: جوانان جامعه امروز ما با آمادگی و سواد سیاسی بالا، با آگاهی از شرایط نظام و انقلاب و شناخت کامل از نامزدهای خود در پای صندوق های رای حاضر میشوند.
وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ گروه و جناحی از احساسات پاک رای اولی ها بهره برداری ابزاری داشته باشد اظهار داشت: رای اولی ها اسیر کارهای عوام فریبانه نیستند و با بینش سیاسی بالا افراد اصلح را به مدیریت کشور و شهرها و روستاها انتخاب خواهند کرد.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه کاندیداها نباید به دین و دنیای مردم آسیب بزنند، ادامه داد: کسی سکان هدایت و مدیریت باید به دست گیرد که راهکار عملی برای برطرف کردن دغدغه ها و مشکلات مردم خصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته باشد.
امام جمعه تبریز انتخابات را مبنای مردم سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: برای دوام و قوام نظام اسلامی و تقویت آن باید در انتخابات شرکت کنیم و جوانان با احساس مسئولیتی که دارند در برابر خانواده و دیگران با منطق زیبا وارد بحث شوند و آن ها را نسبت به انتخابات حساس کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به تزریق روح نا امیدی و یاس و دعوت مردم به عدم مشارکت در انتخابات از سوی رژیم های صهیونیستی و آل سعود و آمریکا گفت: 28 خرداد مردم ایران اسلامی خصوصا دختران جوان جامعه باتاسی از روحیه ولایت پذیری و ولایت مداری حضرت معصومه(س) در مسیر ارزش های حرکت خواهند کرد تا در این شرایط حساس نظام و انقلاب تنها نماند.
وی با اِذعان به مشکلات اقتصادی که ریشه در تحریم ها و بی کفایتی مسئولان اقتصادی کشور دارد بیان کرد: انتخاب اصلح یعنی عدم تکرار موضع موجود و سپردن مدیریت کشور به فردی که عدالت گستر، فسادسیز و مردمی است و طعم فقر را چشیده است.
حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر جایگاه والای زن و مادر در اسلام و نظام اسلامی را تبیین کرد و افزود  الگوی زن مسلمان ؛ دختر بهشتی پیامبر و کوثر الهی است که در فضیلت و کمال قوی سبقت را از مردان ربوده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نامگذاری روز ملی دختر را رویدادی مهم در تقویم کشور عنوان و اظهارکرد: فرصت سازی برای ارتقا و بهبود جایگاه دختران، شناسایی استعدادهای آن ها، ارتقا ظرفیت های اجتماعی دختران ایرانی و تعمیق هویت دینی و گسترش آموزه های دینی در برابر هجمه های عظیم فرهنگی دشمنان از دلایل نامگذاری این روز بنام دختر است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: با این فرصت سازی ها می توان هویت فرهنگی و اسلامی دختران جامعه را ارتقا بخشید و استعدادهای آنها را در همه عرصه ها توانمند کرد.
در این مراسم تعدادی از دختران نمونه انجمن اسلامی دانش آموزی استان  تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها