فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بر اساس شاخص‌های رهبری باید مورد توجه باشد.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۴۵
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه پر نور کرامت و نزدیک شدن به انتخابات 1400 و اهمیت مشارکت و حضور حداکثری در صحنه انتخابات نشست بصیرتی به همت پایگاه امام خامنه‌ای (حفظه الله) و پایگاه حضرت معصومه (س) با سخنرانی سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در مسجد جمعه با حضور بسیجیان و نمازگزاران برگزار شد.

سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این جمع ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و عید پیش رو اظهار کرد: اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و یازدهم ذیعقده، میلاد فرخنده و پرنور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، به نام دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی افزود: در این دهه، عطر شمیم رضوی و فاطمی در سراسر کشور می پیچد و زمان مناسبی جهت ترویج معارف اهل بیت (ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های رضوی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به اهمییت و حساسیت انتخابات پیش رو عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: در زندگىِ پيچيده‌ اجتماعىِ امروز، بدون بصيرت نمي­شود حركت كرد.

ادهم با اشاره به اینکه فرمایشات رهبری به عنوان نقشه راه شاخص‌های انتخاباتی را تعیین کرده است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح بر اساس شاخص‌های رهبری باید مورد توجه باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از انتخابات، در یک بازه زمانی چهار ساله، کیفیت اداره کشور در دست کسانی قرار می‌گیرد که برآمده از رأی مردم هستند لذا انتخاب شخص اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: دشمنان برای مقابله با شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش می‌کنند اما موفق نمی‌شوند چرا که مردم در این ۴۲ سال ثابت کردند پای ارزش‌ها ایستاده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها