خبرهای داغ:

نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت

حجت الاسلام حسین زحمت کش: افزایش بصیرت را لازمه ولایتمداری و دفاع از حریم ولایت برشمرد
کد خبر: ۹۳۵۰۲۷۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست بصیرتی هیئت عاشقان ولایت  با حضور جمعی از ارکان شبکه تربیتی صالحین (سرمربیان، مربیان و سرگروه های برادر و خواهر) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین  زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام در محل سالن شهید فهمیده شهرستان اسفراین برگزار شد.

در این گردهمائی حجت الاسلام زحمت کش طی سخنانی خطاب به مدعوین ، مهمترین وظیفه یک مدیر و سرگروه بسیج را جهت موفقیت در ماموریتش ، دارا بودن درجه بالائی از تقوا و ایمان دانست و افزایش بصیرت را لازمه ولایتمداری و دفاع از حریم ولایت برشمرد.

وی در ادامه اشاره داشت به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی، مخالفین، معاندین و ... به انواع مختلف طی چهل سال گذشته هم قسم شده اند تا با تحریم، ترور، مسائل سیاسی و اقتصادی و ... از قدرت نرم بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند و یاس و ناامیدی را در بین مردم ترویج دهند و از حضور مردم در این انتخابات جلوگیری کنند اما اگر این انتخابات از پشتوانه ی قوی مردمی برخوردار باشد قطعاً گفتمان هایش در داخل و خارج اثر خواهد گذاشت لذا گستره انتخابات ایران منطقه‌ای و جهانی است و مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور موجب رفع مشکلات و شکست تحریم‌ها و روسیاهی بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان یادآور شد با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری و همگانی مردم در انتخابات، یک نبرد همه جانبه است که با دست توانای ملت شریف ایران شاهد خلق یک حماسه ای پرشور و وصف ناپذیر خواهیم بود چرا که یک حضور قوی، امنیت ایجاد می کند، جنگ را از کشور دور، تحریم را شکست و توطئه های دشمنان را خنثی و دشمن را به عقب نشینی وا می دارد.

حجت الاسلام زحمت کش با بیان اینکه رفتار انقلابی ما ایجاب می‌کند که در مسیر ایجاد شور و نشاط انتخابات تلاش کنیم و زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزنیم اضافه کرد: قهر کردن با صندوق های رای، کاری از پیش نمی برد لذا امیدواریم با حضور آگاهانه ی مردم انتخاباتی پر شور و انتخاب اصلح را داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها