مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه بینالود:

اصلی ترین مشکل افراد در فضای مجازی نداشتن سواد رسانه است

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه بینالود اصلی ترین مشکل افراد در فضای مجازی را نداشتن سواد رسانه دانست.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۷۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جلسه سواد رسانه ای و نشست خبری ویژه مسئولین روابط عمومی حوزه های بسیج تابعه در نمازخانه این ناحیه با سخنرانی توکلی، مسئول فضای مجازی این رده برگزار شد. 

وی در ابتدا عنوان کرد: چند راهکار برای کنترل فضای مجازی وجود دارد اول اینکه برنامه ریزی و زمان بندی در اولویت کار قرار گیرد، دوم مراقبت از فرزندان و مدیریت آنهاست و سوم محدودیت در فضای مجازی کشور است.

توکلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد فضای مجازی عنوان کرد: قوت در فضای مجازی حیاتی است، مدیریت فضای مجازی جزو مسائل کلیدی است، فضای مجازی نباید از بیرون مدیریت شود بلکه باید داخلی باشد، تولید محتوا و تبحر در آموزش و اینترنت داخلی را هم  باید جزء  مسائل مهم در فضای مجازی دانست.

مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه بینالود خاطر نشان کرد: توجه به چند نکته در باب فضای مجازی ضروری می باشد اول مسئله تقواست، بطوریکه حضرت علی(علیه اسلام) می‌فرماید: هرکس که خود را امام و پیشوای دیگران می‌داند باید شروع کند به تعلیم نفس خود قبل از تعلیم دیگران. دوم سواد رسانه است که یادگیری تخصصی از طرز استفاده درست از فضای مجازی و تلفن همراه را می بایست در اولویت قرار داد، سوم نرم افزارهای خاص و جزئی است که باید در آن تبحر داشت و توانمند بود و بتوان  قوی عمل کرد.

گفتنی است در پایان این نشست، نکات کلیدی و مهم در رابطه با بحث خبرنگاری و پاسخ به سوالات مسئولین روابط عمومی حوزه ها در مورد  ابلاغ برنامه ها توسط مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بینالود انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها