خبرهای داغ:

گفتگو با مسئول قرار گاه مهارت آموزی سربازان

۷۰ درصد سربازان وظیفه سال ۹۹ سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در دوره های مهارت‌آموزی شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۹۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج،مصطفی رحمانی مسئول  قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این مهارت‌آموزی به‌صورت تخصصی دنبال شده و یکی از مهمترین اقدامات در راستای ایجاد اشتغال جوانان بعد از خدمت سربازی، ارتقای علمی، فنی و آموزشی سربازان در دوران انجام خدمت وظیفه است.
وی اضافه کرد: مهمترین هدف این طرح اشتغال جوانان پس از فراغت از دوران سربازی است که در صدد هستیم بیشترین تعداد را در این خصوص پوشش دهیم.

مسئول مرکز مهارت‌آموزی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌هایی نیز در خصوص اعطای تسهیلات پس از خدمات سربازی به جوانان در راستای ایجاد شغل برای آنان انجام شده که امیدواریم به ثمر برسد. 

رحمانی گفت: در حال حاضر، ۷۰۰ نفر سرباز وظیفه در ۱۵رشته مهارتی از جمله پرورش قارچ، پرورش دام، زنبور عسل،تجارت الکترونیک،  امداد نجات ، مهارت عمومی زندگی،ارایشگری، مکانیک خودرو،و..... در سال ۹۹ آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند. 

مصطفی رحمانی افزود: سازمان‌های جهاد کشاورزی، جهاد دانشگاهی، اداره تحقیقات جهاد کشاورزی،فنی و حرفه‌ای، ورزش و جوانان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات،در زمینه مهارت‌آموزی سربازان با قرارگاه مهارت آمورزی سپاه حضرت جواد الائمه(ع)  همکاری می‌کنند.
آموزش مهارتی سربازان یکی از طرح‌هایی است که از سال ۱۳۹۶ برنامه‌ریزی و اجرا شده و بیش از دو هزار سرباز از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها