خبرهای داغ:

انتخابات آبرو و وسیله‌‏اى براى عزت ملى است

شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود گفت: انتخابات آبروى ملى ماست؛ انتخابات یکى از شاخص‌هاى رشد ملى ماست؛ انتخابات وسیله‌‏اى براى عزت ملى است.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۱۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
انتخابات آبرو و وسیله‌‏اى براى عزت ملى استبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در همایش میقات صالحین در مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود با اشاره بهسخنان رهبر انقلاب در باب اهمیت انتخابات اظهار کرد: انتخابات مظهر اراده ملی است، نماد مردم‌سالاری اسلامی است.
وی افزود: ما که مسئله مردم‌سالاری اسلامی را در مقابل دموکراسیِ لیبرال غربی مطرح کردیم، مظهر مردم‌سالاری اسلامی همین حضور مردم در انتخابات است.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: به خاطر اهمیتی که انتخابات دارد، دشمنان ملت ایران همیشه سعی کرده‌اند انتخابات را از شور و هیجان بیندازند؛ برنامه‌ریزی کردند که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز بدارند؛ مردم را دلسرد کنند، مردم را ناامید کنند.
وی تصریح کرد: در طول سال‌های مختلف که ما انتخابات داشتیم، چه انتخابات مجلس و چه به‌خصوص انتخابات ریاست جمهوری، همیشه دشمنان ما سعی کردند این انتخابات را بی رونق کنند؛ این به خاطر اهمیت انتخابات در کار کشور است.
خوشقدم ادامه داد: عرصه‏ انتخابات، عرصه ظهور قدرت ملى در یک کشور است، ملتى که زنده است، بانشاط است، متکى به اراده‏ الهى است، مطمئن به پشتیبانى الهى است، این ملت در همه‏ عرصه‏‌ها پیروز خواهد شد؛ در این عرصه هم همین جور است.
وی اضافه کرد: انتخابات آبروى ملى ماست؛ انتخابات یکى از شاخص‌هاى رشد ملى ماست؛ انتخابات وسیله‌‏اى براى عزت ملى است.
فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد: انتخاب رئیس‏‌جمهور یعنى انتخاب رئیس قوه‏ مجریه و کسى که اغلب امکانات کشور در اختیار اوست؛ و مى‌‏بینید اگر چنانچه رئیس‏ جمهورى شور و نشاط و شوق و اراده داشته باشد، چه خدمات بزرگى را براى این کشور انجام مى‏‌دهد؛ مى‏‌خواهند این نباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها