اولویت‌های، برحق مردم با مشارکت گسترده و انتخاب درست رفع می شود

سراوان- حجت الاسلام اکبر پور گفت: دشمن عدم مشارکت را در صدر برنامه‌های عملیات روانی خود قرار داده است، این در حالی است که اولویت‌های بر حق مردم جز با مشارکت گسترده و انتخاب درست رفع شدنی نیست.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۵۶
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، گردهمایی سیاسی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان سراوان  با شرکت مدیران مدارس، جمعی از فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر پور  در این گردهمایی گفت: در حال حاضر بازیگران سیاسی بیرون از مرز‌ها و داخل کشور اقدامات وسیعی را برای جابه جایی اولویت‌ها طراحی کرده اند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان افزود: دشمن به تناسب شرایط انتخابات به تغییر محاسبات جامعه مبادرت می‌ورزد، اکنون همه دولت‌های متخاصم و ضد انقلاب خارج از کشور و بخشی از جریانات سیاسی داخل تلاش و القا می‌کنند  که نیاز‌های مردم از طریق صندوق‌های رای تامین نمیشود.
 
وی در ادامه بیان کرد: دشمن عدم مشارکت را در صدر برنامه‌های عملیات روانی خود قرار داده است، این در حالی است که اولویت‌های بر حق مردم جز با مشارکت گسترده و انتخاب درست رفع شدنی نیست.
ارسال نظرات