خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

با وجود همه مشکلات، انقلاب و خاک کشورمان را با هیچ چیزی معامله نخواهیم کرد

فرمانده سپاه نینوا در همایش بصیرتی مسئولان و مدیران آموزش و پرورش اظهار کرد: با همه مشکلاتی که وجود دارد، انقلاب و خاک کشورمان را با هیچ چیزی معامله نخواهیم کرد
کد خبر: ۹۳۵۰۳۸۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش بصیرتی مسئولان و مدیران آموزش و پرورش استان که بصورت آنلاین از طریق سامانه شاد با تمامی مدارس استان برقرار گردید عنوان کرد: ما در جنگ و در دوران دفاع مقدس با یک ائتلاف جهانی روبرو بودیم و در مقابل آن ها ایستادگی کردیم و در نهایت پیروز شدیم،  هم در جنگ نظامی و هم در جنگ فرهنگی آسیب دیدیم ولی شکست نخوردیم و در جنگ اقتصادی هم همینطور.

وی گفت: در جنگ سوریه همه دشمنان اسلام و جبهه مقاومت هم قسم شده بودند ولی سوریه پیروز شد، امروز ائتلاف جهانی فرو ریخته است و ما در یک قدمی پیروزی هستیم.

 

ملک شاهکوهی در ادامه تأکید کرد: ما در آستانه انتخابات هستیم و خدا آن روز را نیاورد پیروزی بدست آورده در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی را از دست بدهیم و اگر رأی دادن مهم نبود،  اینقدر تبلیغ به رأی ندادن نمیشد. با همه مشکلاتی که وجود دارد، انقلاب و خاک کشورمان را با هیچ چیزی معامله نخواهیم کرد، حتی اگر کسی جمهوری اسلامی را قبول ندارد برای حفظ آرامش و امنیت مان در پای صندوق های رأی حاضر می شویم.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خطاب به اساتید و معلمان خاطرنشان کرد: به وجود همه شما اساتید و معلمان عرصه تعلیم و تربیت افتخار میکنیم و همانطور که در تربیت فرزندانمان و بچه های این مرز و بوم جهاد میکنید در آگاهی بخشی به جامعه هم تلاش کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها