سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه ای از عموم مردم شریف و انقلابی ایران دعوت کرد در روز ۲۸ خرداد با حضور خود در پای صندوق های رای راه را برای پیشرفت در تمامی عرصه ها باز کنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۳۹۵
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و عزیز ایران پس از گذراندن 4 دهه از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بار دیگر در روز 28 خرداد 1400 امتحان سرنوشت‌ساز بزرگی را در پیش رو دارند.
در طی این 4 دهه، فراز و نشیب‌های بسیاری را در کنار هم تجربه کردیم اما تاکنون هیچ مانعی نتوانسته است سدی در مقابل حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران شود.
یقینا انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 نیز جلوه دیگری از فهم و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به جهانیان و به خصوص دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نشان خواهد داد و همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند "انقلاب اسلامی روحیه و باور ما میتوانیم را به همگان منتقل کرد" ما مردم ایران باتأسی ازشعائراصیل انقلاب اسلامی وبه برکت خون شهدا در کنار هم خواهیم توانست پرچم مقدس کشورمان را بر بلندترین قله های افتخار و عزت به اهتزاز درآوریم.
لذا سازمان بسیج ورزشکاران از تمامی اقشار مختلف جامعه و مردم شریف ایران به خصوص جوانان و بالاخص ورزشکاران دلاور کشورمان دعوت می‌ نماید تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و با توجه به فرموده سردار دل هاسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که "جمهوری اسلامی حرم است، و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها نیز می ماند" این حرم را تقویت و محافظت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی که در خیال خام خود به فکر جدایی مردم و نظام اسلامی هستند بکوبند تا باز هم شاهدعزت، استقلال، آزادی و پیشرفت ایران عزیزمان باشیم. انشاالله

ارسال نظرات