خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور:

مردم ما در صحنه ها و مسائل گوناگون نظام نشان داده اند که از بصیرت کافی برخوردارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان اظهار کرد: بصیرت باعث خواهد شد حق از باطل جدا شود؛ مردم ما در صحنه ها و مسائل گوناگون نظام نشان داده اند که از بصیرت کافی برخوردارند
کد خبر: ۹۳۵۰۴۱۰
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در همایش بصیرتی کارکنان شرکت زمزم گرگان بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال براندازی انقلاب بوده و هست. کار به جایی رسید که دولت مردان آمریکا اعلام کردند هیچ تحریمی باقی نمانده که ما نسبت به ایران اعمال نکرده باشیم.

وی در ادامه گفت: اینک دشمنان پس از نا امیدی از تحریم ها، با ضربه به فرهنگ کشور، میخواهند نگاه مردم را از تکیه به توان و تولید داخلی به بیرون از مرزها هدایت کنند تا خود باوری، فرهنگ و اعتقاد مردم را مورد هدف قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان افزود: اگر در موضوعات پیرامون خودمان مسائل را بشناسیم و نسبت به آن تحلیل درست داشته باشیم، مسلم است که دچار شبهه نخواهیم شد زیرا بصیرت کاری میکند که حق از باطل جدا شود و مردم ما در صحنه ها و مسائل گوناگون نظام نشان داده اند که از بصیرت کافی برخوردارند.

قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله مردم عزیز ما با بصیرت و آگاهی از مسائل پیرامون،  توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد و با حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان، گامی بلند در راستای رونق اقتصادی و آبادانی ایران بر خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها