فرمانده سپاه شهرستان مریوان:

دفاع از انقلاب اولویت سازمان پیمشرگان کرد مسلمان بود

فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: سازمان پیشمرگ مسلمان کُرد در طول دوران فعالیت و حیات خود بیش از یک‌هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۴۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ منصور، ولی ئی فرمانده سپاه شهرستان مریوان ظهر امروز در نشست روشنگری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت اقشار و نخبگان شهرستان مریوان اظهار داشت: مریوان و مریوانی‌ها دین خود را به انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس با تقدیم هزار شهید کردستانی، ۱۷۷ جانباز، ۱۰ نفر آزاده و هزار پیشمرگ مسلمان کُرد ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه دفاع از انقلاب اولویت سازمان پیشمرگان کرد مسلمان بود گفت: پیشمرگان مسلمان کرد مریوانی در مقطعی که اتفاقی در کردستان افتاد به تهران مهاجرت می‌کنند و با امام خمینی بیعت می‌کنند و کنار شهید بروجردی حضور پیدا می‌کنند و شاکله سازمان پیشمرگان مسلمان کرد را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: مجموعه‌ی مردم مریوان در دوران دفاع مقدس از ۱۰ عملیات شکل گرفته در کردستان، ۶ عملیات را انجام دادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور در دست رژیم بعث عراق قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم شهرستان مریوان همانطور که در گذشته در بحث امنیت نقش بسزایی داشته و دارند جمعه در ۲۸ خرداد ماه با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات