خبرهای داغ:
در راستای حضور پرشور در انتخابات پیش رو

بسیج جامعه زنان سپاه خوی به ولی امر مسلمین لبیک گفت

در آستانه فرا رسیدن انتخابات 1400 ایران اسلامی سرمربیان و مربیان و سرگروه های صالحین بسیج جامعه زنان سپاه خوی برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۹۳۵۰۴۶۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، ارکان شبکه صالحین بسیج جامعه زنان سپاه خوی با صدور بیانیه ای به ولی امر مسلمین برای حضور حداکثری لبیک گفتند.

در این بیانیه آمده است: بسیجیان جان برکف همیشه نشان داده اند که مطیع امر ولایت بوده و در هر مسئله ای که برای نظام اسلامی دارای اهمیت است در خط مقدم حضور یافته و همه مردم را برای این حضور بسیج می کنند.

اکنون که مهم ترین مسئله کشور شرکت در انتخابات، حضور حداکثری و انتخاب اصلح برای تشکیل دولت اسلامی است، بسیجیان عزیز ضمن اعلام حضور پرشور خود در صحنه انتخابات، با تمام توان خود سعی در اقنای اقشار مختلف مردم جامعه  برای شرکت در انتخابات دارند. انشاءالله که این حضور پرشور مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد .

ما بسیجیان امام خامنه ای اعلام می داریم:

به احترام ولایت

به احترام خون شهدا

به احترام آرمان های نظام جمهوری اسلامی

به منظور انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی

و به خاطر  عزت و اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات شرکت می کنیم

و بابصیرت انشاءالله فرد اصلحی را که معتقد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران است و عملکرد و کارنامه و برنامه جامعی هم برای مدیریت کشور دارد انتخاب خواهیم کرد .

امام خامنه ای هم درباره اهمیت انتخاب درست فرمودند اگر شرکت پُرشور مردم در انتخابات همراه بشود با یک انتخاب درست، این نورعلیٰ‌نور است. 29/11/99

همه ما بسیجیان با تمام توان، تبلیغات رسانه های بیگانه را که سعی در ایجاد یاس و ناامیدی بر دل مردم کشورمان با تلقین عدم حل مشکلات اقتصادی کشور و شعار نمی شود  دارند را خنثی می کنیم .

و با قاطعیت اعلام می کنیم که کلید حل مشکلات  اقتصادی کشور، در لوزان و ژنو و نیویورک نیست.

بلکه در ایمان و اراده و پشتکار مسئولان کشور و توجه شان به توان داخلی کشورمان و نیروی عظیم جوانان است .

شعار ما بسیجیان برای حل مشکلات کشور، ما می توانیم و همه مشکلات حل می شود به حول و قوه الهی می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار