فرمانده سپاه ناحیه مهران:

راهنمای ما در انتخابات وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی است

فرمانده سپاه ناحیه مهران تاکید کرد: آحاد مردم بویژه دلسوزان انقلاب ، معتمدین وبزرگان ،جوانان انقلابی ،بسیجیان بابصیرت ، اصناف و کارمندان ... همه و همه باید پیغمیر کوچه، محله و خانواده‌ ها در بحث انتخابات باشند.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۰۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،سرهنگ پاسدار فرهاد امینی " فرمانده سپاه ناحیه مهران " تاکید کرد: آحاد مردم بویژه دلسوزان انقلاب ، معتمدین و بزرگان ، هیئات مذهبی ، جوانان انقلابی ، بسیجیان بابصیرت ، اصناف و کارمندان ... همه و همه باید پیغمیر کوچه، محله و خانواده‌ ها در بحث انتخابات  باشند.

وی گفت: حضور ما در انتخابات به دشمنان ثابت خواهد کرد که ملت ایران همچنان پای نظام و انقلاب خود ایستاده و اینکه مردم ایران حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند، نشان از این دارد که همچنان پای اعتقادات و آرمان‌های خود هستند.

وی با تاکید بر ایجاد شور در  جامعه  برای شرکت در انتخابات  افزود :هر کدام از ما ظرفیت‌هایی داریم که می‌تواند با ابتکار و خلاقیت همراه شود تا کسانی که می گویند در انتخابات شرکت نمی کنیم را با خود همراه سازیم. این یعنی حضور میدانی در صحنه مورد نیاز انقلاب.

 وی یادآور شد : به یاد داریم که چه کسانی در روز تشییع پیکر شهید سلیمانی حاضر شدند؟ همه آمدند. اکنون هم همان افراد می‌توانند بیایند.

کوچه و خانه  دلسوزان انقلاب  باید تبدیل به ستاد انتخاباتی شود

 فرمانده سپاه ناحیه مهران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) که هر کسی نفوذ کلام دارد، وارد میدان شود و بقیه را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کند، اظهار کرد:باید کوچه، خانه و ماشین‌ مان ستاد انتخاباتی انقلاب به یادحاج قاسم شود. همه باید به میدان بیاییم چون قطعا خود مردم تعیین کننده هستند و با تشویق به مشارکت حداکثری مدیری را انتخاب کنیم که اصل بیانیه گام دوم انقلاب را قبول داشته باشد وبرای اجرای آن اقدام نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار