مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: مشارکت حداکثری وانتخاب اصلح ضربه اساسی به دشمن وارد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۰۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،حجت الاسلام اشرف علی محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در همایش بانوان فاطمی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در شهرستان چرداول گفت: مقام فاطمه معصومه نزد خدا بالاست به نحوی که در روایات زیارت ایشان برابر است بازیارت امام معصوم ذکر شده است.

وی افزود: در اسلام اندازه گیری انسان ها به جنسیت نیست که امروز می بینیم جهان اسلام مدیون حضزت فاطمه معصومه علیها السلام است وخیلی از علمای اسلام تربیت شده حوزه علمیه قم به برکت مرقدمنورآن حضرت است.

علی محمدی در ادامه گفت: در اسلام زنان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و لی در غرب نگاه به زن نگاه ابزاری است گرچه آنها مدعی آزادی زن هستن ولی درجهت خواسته های مادی خودهستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: امروز دشمن در فضای مجازی برای ضربه زدن به خانواده ها برنامه داردو باید مراقب باشیم.

وی یادآور شد: دشمنی صهیونیست ها وغربی ها از دیرباز با اسلام ادامه داشته و امروز هم با رژیمی طرف هستیم که برای دشمنی حدی ندارند ودراین شرایط مذاکره با اینها هیچ نتیجه ای ندارد.

علی محمدی اظهار کرد: امروز هرکشوری باید هم در اقتصاد قوی وهم در میدان قوی باشد تا در مقابل دشمن بیاستد بنابراین مداکرهدرصورتی نتیجه می‌دهد که ما قوی باشیم ونگاه ما به ظرفیت های داخلی باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: امروز باید با حضور در صحنه خصوصا درصحنه انتخابات اقتدار خود را نشان دهیم وباحضوز حداکثری در پای صندوق رای ازایرانی قوی حمایت کنیم وبا انتخاب اصلح رئیس جمهوری راانتخاب کنیم که معتقدبه ظرفیت های داخلی و ایرانی مقتدرباشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه گفت: اگر در صندوق رای شرکت نکنیم درواقع به دشمن این فرصت را می دهیم تا از جمهوری اسلامی قوی جلو گیری کند .

وی بیان داشت: امروز در عرصه اقتصاد که با مشکلات متعددی مواجه هستیم که نیازمندرئیس جمهوری دلسوز وانقلابی جهادی وازجنس مردم هستیم که حامی منافع مردم محروم باشد نه اینکه حامی گروها وافراد خاصی باشد.

علی محمدی تصریح کرد: باحضور حداکثری و انتخاب اصلح می توانیم به دشمن ضربه اساسی وارد کرده و مشکلات کشور را برطرف سازیم.

ارسال نظرات