فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع):

مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، نشانه عزت و اقتدار ملت عزیزمان ایران و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بد خواهان ملت و کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۱۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵

سرهنگ پاسدار احسان علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرج ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: مشارکت مردم در انتخابات به معنی نقش بر آب شدن تمام توطئه های دشمنان انقلاب و میهن عزیزمان ایران است، چرا که دشمنان ما می خواهند با هر ترفند و بهانه ای مردم را نسبت به آینده کشور بدبین و نسبت به انتخابات دلسرد کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود

وی اذعان کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، نشانه عزت و اقتدار ملت عزیزمان ایران و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بد خواهان ملت و کشور خواهد بود. باید با انتخاب صحیح کاندیدای اصلح ریاست جمهوری سرنوشت کشور را به بهترین وجه ممکن رقم بزنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس بیان کرد: رای من و شما سرنوشت یک کشور را رقم خواهد زد، بنابراین نباید به انتخابات یک دید سطحی داشته باشیم. هر یک از ما در روز مقرر با شناخت قبلی و دعوت همگانی پای صندوق های رای خواهیم آمد و با انتخاب فرد اصلح مسیر کشور را به آبادانی و پیشرفت پیش از پیش سوق خواهیم داد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار