خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر :

انتخابات آگاهانه بهترین راه حفاظت از انقلاب است.

انتخابات آگاهانه بهترین راه برای حفاظت از سد محکم انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۵۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ،حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه در مسجد انقلاب شهر بجنورد و در جمع اقشار مختلف مردم ضمن تبریک دهه کرامت افزود : امیدواریم خداوند توفیق دهد از راه این عزیزان به نحو شایسته ای بهره مند شویم و هم توفیق زیارت قبور مطهر آنها را داشته باشیم.

حجت الاسلام طیبی انقلاب اسلامی را به سدی محکم در برابر دشمن تشبیه کرد و افزود : با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مهمی هستیم بعضی ها سعی می کنند به این سد چشم طمع داشته باشند و به دنبال شکستن آن باشند ، این سدی که زیرساخت آن خون شهدا و مردم هستند ، و همین سد از اوایل انقلاب تاکنون دست خیلی از ابرقدرت هایی را که به سرمایه های درون این سد چشم داشتند را کوتاه کرد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: دشمن با توجه به شکست در برابر مردم و کوتاه ماندن دست آنان از سد انقلاب ، شیوه ای جدید را مد نظر قرار داده و قصد دارند همچون موریانه ستون های این سد را از داخل خالی کند و سعی می کند موریانه های زیادی را هم در داخل کشور شناسایی کند تا موفق به رخنه در سد انقلاب شود.

وی افزود : همین موریانه های داخلی سعی کرده اند که کمر مردم را زیر بار گرانی و فشارهای اقتصادی خم کنند ، ولی می توان با تکیه بر جوانان انقلابی این مرز و بوم هدف این دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد چرا که همین جوانان باید از سد انقلاب دفاع کنند و نگهبان خوبی را برای محافظت از آن انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه خاطرنشان کرد : با انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری میتوان نگهبان شایسته ای برای این سد انتخاب کرد تا خیال تمام مردم از موریانه های داخلی و خارجی راحت شود و سرمایه های عظیم سد انقلاب به خوبی حفظ شود .

در ادامه جانشسین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: به عنوان یک بسیجی در این موقعیت باید میدان داری کنید،اگر بخواهید دولت انقلابی و جهادی با روحیه خدمت گزاری برگزیده شود،باید تمام مردم میدان داری کنند.

حجت الاسلام طیبی فر خاطر نشان کرد: انتخاب شایسته و حضور حداکثری دو مقوله به هم پیوسته می باشند که این مهم باید توسط تمام مردم عزیز،بسیجیان و امت حزب الله رقم بخورد.

 وی در ادامه  با اشاره به آیه21سوره مائده خداوند متعال خطاب به بنی اسرائیل می فرماید: اذکرو نعمت الله علیکم،

نعمت های الهی را همیشه یادآوری کنید و شکر گزار موهبت های الهی باشید، و همچنین خداوند به قوم بنی اسرائیل متذکر می شود که من از بین شما رهبر انتخاب کردم،و وقتی شما حمایت کردید به شما قدرت و سلطنت و توانمندی بالا دادم.

حجت الاسلام طیبی فر افزود :همه شاهد هستید هشت سال جنگ بین المللی علیه ایران اسلامی اتفاق افتاد،اگر  از جهت محاسبه مادی به موضوع نگاه کنیم قطعا  باید شکست می خوردیم ولی با یاری خداوند متعال پیروز شدیم و از این بابت است که همیشه باید به یاد داشته باشیم لطف خدا را و نعمت های الهی را فراموش نکنیم.

وی در ادامه بیان داشت،ما پاسدار انقلاب هستیم؛فرمانده معظم کل قوا  می فرمایند: با حضور حداکثری این موقعیت را غنیمت بدانیم تا در برابر استکبار جهانی پیروز شویم چرا که  هر رای مصداق یک موشک به قلب استکبار جهانی می باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها