فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

انتخابات مظهر اقتدار ایران و تبلور ناامیدی استکبار است

تبریز- فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: انتخابات، مظهر اقتدار ایران و تبلور ناامیدی منافقان و جیره خواران استکبار است و باید خیلی پر شور و آگاهانه برگزار شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۸۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

سرهنگ علی دلاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاریبسیج از آذربایجان شرقی با تاکید بر حضور حداکثری و با بصیرت کارکنان این تیپ در حماسه انتخابات، افزود: مردم  باید در سیزدهمین دوره انتخابات، با هوشمندی، درایت و بینش سیاسی وارد صحنه انتخابات شوند و شخصی را که مدافع آرمان ها، ارزش های انقلاب، ولایت و حق و حقوق ملت شریف ایران اسلامی باشد را برای ریاست قوه مجریه انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه ملت سرافراز این مرز و بوم با وجود انواع تحریم ها، مشکلات و فشارها همواره در تمامی صحنه های همیاری و همدلی حضور دارند، تصریح کرد: حماسه سیاسی با حضور و مشارکت فعال در انتخابات محقق می شود. مشارکت در انتخابات ناامیدی دشمن را در پی دارد و وقتی رییس‌جمهوری انتخاب می‌شود و دولتی تشکیل می‌دهد هرچه پشتوانه‌ او بیشتر و قوی‌تر باشد، قطعا" بهتر است و قدرت بازدارندگی کشور را بالا می‌برد،این امر به کشور امنیت می‌دهد و برای ایران بزرگ حیثیت ایجاد می‌کند.
فرمانده تیپ ۲۵ نزاجا در ادامه با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب «اما اگر بخواهید در مقابل دنیا اظهار حیات‏‎ ‎‏بکنید که بگویید ما بعد از گذشتن چندین سال زنده هستیم، باید مشارکت کنید»  بیان کرد: هر رای که در صندوق انداخته می شود همچون تیری است که در قلب دشمنان جمهوری اسلامی ایران زده می شود.

وی ادامه داد: حق هر ایرانی یک رای است و نباید هیچ کس از حق خود به آسانی بگذرد آینده هر ملت در دستان خود آن ملت است، جمعه یک بار دیگر مردم ایران بخصوص نیروهای مسلح به جهانیان ثابت خواهند کرد که همیشه کنار انقلاب ایستاده‌اند و بدون توجه به جهت های سیاسی و نگرش های مختلف تا آخرین قطره خون جان بر کف پاسدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار