رئیس شورای وحدت استان زنجان :

مردم با وجود گلایه مندی از مشکلات، در انتخابات شرکت می کنند

زنجان- رئیس شورای وحدت استان زنجان گفت: مردم با وجود گلایه مندی از مشکلات، در انتخابات شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۸۵
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت:رسانه در راستای جهت دهی و روشنگری جامعه در زمینه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی نقش مهم و بسزایی دارد.
 
مردم با وجود گلایه مندی از مشکلات، در انتخابات شرکت می کنند

رئیس شورای وحدت استان زنجان یادآور شد:برای تغییر شرایط، باید فردی یا گروهی توانمند پای کار بوده و برای انتخاب اصلح نیاز به حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام بیگ محمدی با اشاره به اینکه شورای وحدت به دنبال تغییرات اساسی در کشور است، عنوان کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان فرد اصلح و انقلابی مورد تایید این شورا می‌باشد.

وی با اشاره به مؤلف و ویژگی‌های کاندیدای ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، بیان کرد: وی فردی انقلابی، پاک دست، قاطع، مدیر و توانمند، مردمی، ضد فساد و رانت، ساده زیست، انتقاد پذیر، صادق، مصمم است.

رئیس شورای وحدت استان زنجان با بیان اینکه سیدابراهیم‌رئیسی در هر جایگاه با صداقت و قاطع و در راستای اهداف انقلاب عمل کرده است، تصریح کرد:عملکردی که از قوه مجریه انتظار داریم بدست ایشان میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکل شورای وحدت مجموعه‌ای از ۴۰ گروه اجتماعی، سیاسی است، بیان داشت: شورای وحدت و شورای ائتلاف انقلاب اسلامی زیر مجموعه ۴۰ گروه است و ۳۰ نفر به عنوان هسته مرکزی این دو گروه فعالیت دارند.

حجت الاسلام بیگ محمدی با اشاره به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، بیان کرد:پس از تایید داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا کمیته‌ای با عنوان کمیته‌ی ارزیابی متشکل از شورای وحدت و شورای ائتلاف انقلاب اسلامی تشکیل شد تا داوطلبین را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی در ادامه متذکرشد: با بررسی‌های صورت گرفته از میان ۲۳۵ داوطلب، ۵۰ نفر مورد تایید شورای وحدت و شورای ائتلاف قرار گرفت.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده میان ۳۰ نفر از هسته‌ی مرکزی هردو شورا، تصریح کرد: از میان ۵۰ نفر مورد تایید و دارای شاخصه لازم ۹ نفر انتخاب شدند.

رئیس شورای وحدت استان زنجان گفت::محمد جواد سروش مهر، محمد رضا عزتی، داود حسنی، محمد کاظم مجتهدی، وحیدالله ورن، اسماعیل بیگدلی، رحیم نوری پور، ابوالفضل شاهمرادی، انسیه ابوبصیر افراد مورد تایید شورای وحدت و شورای ائتلاف انقلاب اسلامی زنجان معرفی شده اند.

حجت الاسلام بیگ محمدی در پایان با اشاره به حضور مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: ناکارآمدی دولت موجب نارضایتی مردم شده و تاریخ نشان داده مردم با وجود گلایه مندی همیشه در صحنه بوده اند و در شرایط کنونی مردم طالب تغییر و تحول در وضعیت هستند و در انتخابات شرکت می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار