خبرهای داغ:

حضور اساتید و طلاب بسیجی حوزه علمیه آیت الله حکیم (ره) شیروان در بین مردم شهرهای لوجلی و قوشخانه

جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه آیت الله حکیم (ره) شیروان با هدف ترغیب حضور حداکثری در انتخابات در بین مردم شهرهای لوجلی و قوشخانه حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۹۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه آیت الله حکیم (ره) شیروان در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات فعالیتشان را  به حضور میدانی در بین مردم تغییر دادند. فعالیت طلاب جهادی که از چندی پیش و در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات فعال شده بود در روزهای اخیر با قالب میدانی و در شهر ها و روستا ها  فعال‌تر شد. روحانیون جهادی به صورت شبانه‌ روز در حال تبیین معیارهای نامزد اصلح و رئیس جمهور کارآمد و قوی و به صورت چهره به چهره برای مردم هستند.

 در این بازدید میدانی طلاب و روحانیون بسیجی به دغدغه و مشکلات اقتصادی مردم اشاره کردند و انتخابات را مایه مباهات مؤمنین و باعث تقویت اسلام و انقلاب دانستند .

طلاب راجع به اهمیت مشارکت در انتخابات وضروری بودن انتخاب شخص اصلح اشاره کردند و اصلح بودن را از طریق ارائه برنامه های قابل اجرا دربخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی دانستند

لازم به ذکر است این بازدید چهره به چهره همراه با پرسش و پاسخ بوده و مردم اهالی شهر های لوجلی و قوشخانه مسائل و ابهامات خود را در قالب سوال مطرح کردند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار