برگزاری تریبون آزاد انتخاباتی در شیروان

تریبون آزاد انتخاباتی توسط بسیج دانشجویی شیروان با عنوان انتخابات برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۰۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

تریبون آزاد با موضوع « رای بدهیم یا نه ؟» از سوی بسیج دانشجویی شهرستان شیروان در محل میدان انقلاب با حظور دانشجویان و بسیجیان ، کسبه ، مسئولین و مردم برگزار شد.این تریبون آزاد با استقبال دانشجویان مواجه شد و دانشجویان با آراء و اندیشه های مختلف به بیان نظرات خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، در این تریبون آزاد ، مردم از اقشار مختلف اعم از بانوان، دانشجویان، کسبه، افراد با سنین بالاتر نیز حضور داشتند، جمعی از حاضران با حضور در محل برگزاری در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر شیروان به بیان نظرات خود پرداختند.

در اردیبهشت ماه بود که فعالیت‌های دانشجویان برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا آغاز شد. در ابتدا توجه وعقیده دانشجویان بیشتر حول محور ضرورت مشارکت در انتخابات بود و انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری که برنامه ریزی برای چهار سال آینده کشور داشته باشد و بتواند مشکلات ایجاد شده در هشت سال گذشته را تاحدودی جبران کند.

در خرداد ماه علاوه بر به اهمیت انتخابات تمرکز و تفکر بیشتر دانشجویان پیرامون بحث برنامه های کاندیدا ها و همین طور نگاه عمیق تر به سابقه مدیریتی آنها در نظر گرفته شده با توجه به اهمیت دانشجو و دانشگاه در بیانات مقام معظم رهبری که میفرمایند :(( دانشگاه باید بتواند یک جنیش نرم افزاری همه جانبه و عمیق در اختیار این کشور و این ملت بگذارد تا کسانی که اهل کار و تلاش هستند، با پیشنهاد ها و با قالبها و نوآوری های علمی خودی بتوانند بنای حقیقی یک جامعه آباد و عادلانه مبتنی بر تفکرات و ارزشهای اسلامی را بالا ببرند )) مقام دانشجو فراتر از جنبه های یک فرد عادی و حدود تصمیم گیری آن حتی به تصمیمات در امورات  کشوری نیز می رسد .

در این تریبون ابتدا خانمی که سرپرست خانواده بود با اشاره به سختی در گذراندن معیشت زندگی خود، خواستار فراهم شدن امکانات لازم برای توسعه و حمایت از بانوان کشور و همچنین بانوان سرپرست خانواده شد.

بعد از آن دانشجوی جوانی به اهمیت ارتباط همکاری میان صنعت و دانشگاه و ایجاد پل ارتباطی میان این دو اشاره کرد و در ادامه  به نحوه و کیفیت آموزش کشور و خصوصا در شهرستان شیروان انتقاد و خواستار برابری سطح آموزش و کیفیت مدارس استان شد .

نفر بعدی فردی مسن  بود که بر لزوم فراهم آوردن اقدامات سلامت و بیمه  و اصلاح اقدامات پزشکی و درمانی اشاره داشت .

این تریبون آزاد با شرکت چندین نفر به مدت دو ساعت ادامه یافت و تنوع شغلی و فرهنگی در آن دیده می شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار