آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۲۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز صبح امروز با حضور باستان رئیس سازمان دانش آموزی و تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

 

نمایندگان  تشکل های دانش آموزی، ضمن تجدید میثاق و گلباران مزار شهدای مقاومت در کرمان بر اعلام حضور پرشور و باصلابت خود به ویژه رأی اولی ها در انتخابات 28 خرداد تأکید کردند. 

 

برگزاری آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز

 

برگزاری آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز

 

برگزاری آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز

 

برگزاری آیین کشوری حماسه حضور دانش آموزان آینده ساز

حسین تاریخی در این گردهمایی اظهار کرد :  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مظهر مقاومت و همبستگی است و با اقدامات  خود توانست در کل کشور تحول و تحرک ویژه ای ایجاد کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز فرصت ویژه ای برای همه مردم است تا با تغییری که در دولت مردان خود ایجاد می کنند نور تازه ای در کشور بدمند.

 

حسین تاریخی ادامه داد: در انتخابات و تغییری که در دولتمردان ایجاد می شود لزوماً مسئله رقابت سیاسی مطرح نیست بلکه بخش جدی آن مربوط به تغییری است که اتفاق می افتد باید نسبت به این تغییر نگاه فرصت مدارانه داشت  اتفاقی که کمک می کند تا بتوانیم بخشی از کاستی های گذشته  را تصحیح کنیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور  اظهار کرد: یکی از کسانی که در کنار رأی اولی ها، می تواند نقش جدی در این انتخابات ایفا کند؛ تأثیرگذاری دانش آموزانی است که حتی رأی ندارند اما می توانند در فرصت انتخابات تأثیرگذار باشند

وی افزود:  تجربه کردیم وقتی نوجوانانها ه میدان آمدند، فرصت تأثیرگذاری آنان در اتفاقات بزرگ سیاسی کشور نه تنها به اندازه بزرگسالان، بلکه گاهی پررنگ تر از آنان هم بوده است.

 

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور خاطر نشان کرد: از همه مردم عزیز غیرتمند مقاوم در سراسر ایران اسلامی برای حضور پای صندوق رأی دعوت می کنیم.

 

ارسال نظرات