خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور بیانیه ای مردم را به حضور حماسی و تجدید بیعت دوباره با آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۳۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تبریک دهه سراسر نور کرامت و ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و میلاد موفور السرور شمس الشموس، انیس النفوس، امام رئوف علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة والثناء)، از مردم بصیر، لحظه شناس، همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان دعوت کرد، تا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، با حضور آگاهانه، دشمن شکن و حماسی خویش در پای صندوق‌های رأی؛ بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری داده و با حضور پرشور و معنادار خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) مهر تأییدی دوباره زنند.

در این بیانیه فراخوان و دعوت عمومی که در آستانه سیزدهـمیـن دورۀ انتخابات ریاست جمهوری و ششمیـن دورۀ انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا صادر شده است، آمده است:

نظام مقدس دینی برآمده از انقلاب اسلامی به زعامت احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) حاصل جانفشانی، ایثار و رشادت مردم شریف و متدین در سالیان متمادی و خون‌بهای ده‌ها هزار شهید گلگون‌کفن می‌باشد.
 
نظام مقدسی که به توفیق الهی و فداکاری ملت، برای نخستین بار طومار ذلت، وابستگی، تحقیر و سلطه بیگانگان را در هم پیچید و عزت، کرامت، استقلال و بالندگی را به ارمغان آورد.

مسئلۀ انتخابات برای هر کشور و نظامی، مسئلۀ بسیار مهمّی است. انتخابات، مظهر کامل حضور و انتخاب مردم و اقتدار و امنیت ملی است. مردم با حضور آگاهانه و پرشور خودشان در صحنۀ انتخابات، مردم‌سالاری واقعی را در این کشور شکل می‌دهند.

در وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندین و ضد انقلاب و فضای امپراتوری رسانه‌ای در تکاپوی شبهه‌افکنی، سیاه‌نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام می‌باشد، بنا بر این شرکت هرچه پرشورتر و حداکثری واجدین رأی در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار ام‌القرای جهان اسلام و به اذن‌الله بار دیگر خفت و شکست نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکا و سرسپردگان منطقه‌ای آن را در پی خواهد داشت.

هر یک رأی ایرانی، یک سیلی محکم بر استکبار جهانی ومشتی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام است.

حضور گسترده و آگاهانۀ مردم در پای صندوق‌های رأی، "رأی به ولایت‌مداری؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی"، "رأی به آرمان‌های سترگ انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا"، " رأی به بی‌اثر بودن تحریم، نفوذ و حربه‌های دشمنان زبون انقلاب اسلامی"، "رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی ایران اسلامی" است.

در آستانۀ ۲۸ خرداد ماه، جمعۀ سرنوشت ساز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از آحاد مردم متدین، بصیر، دشمن شناس وعامل به هنگام به وظیفه دعوت می‌نماید تا با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و رأی حداکثری و ان‌شاءالله تعالی انتخاب فردی اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و افرادی شایسته و دلسوز در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به تکلیف عقلی، ملی و دینی خود عمل نموده و در افزودن برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار کشور بقیه‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سهیم گردیده و با سربلندی اسلام و اقتدار افزون‌تر نظام مقدس جمهوری اسلامی دوستان را امیدوار و دشمنان کینه توز و در راس آنان آمریکای جهان خوار را مایوس کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی
ارسال نظرات
پر بیننده ها