شرکت در انتخابات واجب و یک مسئولیت ملی است

نیکشهر-نشست روشنگری و بصیرتی و هدایت سیاسی در حوزه شهید معمار بخش اسپکه شهرستان نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۳۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرتگار بسیج از نیکشهر، نشست روشنگری و بصیرتی و هدایت سیاسی در حوزه شهید معمار بخش اسپکه شهرستان نیکشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین قادری مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و جمعی از بسیجیان و ریش سفیدان منطقه با موضوع انتخابات برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قادری در بحث شورای نگهبان و وظایف و هجمه‌ها گفت:شورای نگهبان به علت آنکه به وظایف مهمش اعم از پاسداری از قانون اساسی و صیانت از حق الناس و آرمان‌های ملت عمل می‌کند با هجمه دشمنان، بدخواهان و کینه توزان مواجه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان افزود:همه ما در انتخابات یکسری وظایف فردی و یکسری وظایف اجتماعی داریم، وظیفه فردی ما این است که در مرحله اول خودمان شرکت در انتخابات را واجب و یک مسئولیت ملی بدانیم.
 
وی با اشاره به این مطلب که در امتداد این وظیفه لازم است تلاش کنیم از بین نامزدهای مختلف و صالحی که صافی شورای نگهبان  را پشت سر گذاشته اند، عنوان کرد: گزینه اصلح و شایسته ترین فرد برای مسئولیت ریاست جمهوری یا هر انتخابات دیگری را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام قادری  پیرامون نقش تخریب و عدم وحدت و شکاف در جبهه انقلابی افزود: امروز تکلیف ما در ایجاد وحدت  دوری از تفرقه است و منطق این تکلیف روشن است.
 
این مسئول تصریح کرد: بدون وحدت جریان انقلابی، نمی‌توان مردم را در صفوف واحد و به صورت یکپارچه و منسجم پشت سر ولایت به حرکت درآورد، این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، باید جدی گرفت. مقدمه پشتیبانی مردم از ولایت، وحدت آنان است. شرط لازم برای وحدت مردم و حرکت در مسیر ولایت و نصرت ولی، وحدت نیرو‌های انقلابی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار