فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع مردم دلگان:

دشمنان خیرخواه مردم ایران نیستند/ تمام هدف دشمن، عدم مشارکت مردم در انتخابات است

دلگان-سردار شفائی گفت: تمام هدف و تلاش دشمن بر این است، که مردم در انتخابات شرکت نکنند.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۳۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان، سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع مردم شهرستان دلگان، با بیان اینکه اگر به صدر اسلام نگاه بیندازیم که مسلمان با دستان خالی به مقابله با کفار پرداختند، گفت:، اما به فرمان پیامبر اعظم (س) و با استقامت و وحدت، روز جنگ بدر را به پدیده‌ای ماندگار کردند.

وی با اشاره به اینکه، اما همین مسلمانان به دلایلی دچار شکست شدند، افزود:مسلمانان در جنگ احد در ابتدا پیروز شدند، اما به دلیل عدم توجه بخشی از سربازان سپاه اسلام و غفلت، شکست خوردند.

سردار شفائی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با یاری خداوند متعال و رهبری امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و همچنین هشت سال در مقابل رژیم بعثی متجاوز و آمریکا به مقابله پرداختند.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: دشمنان انقلاب پس از این پیروزی‌های ملت مسلمان ایران مقابل آنان، فتنه‌های دیگری را از طریق جنگ نرم و روش‌های دیگر به راه انداختند.

وی با تاکید بر اینکه تمام هدف دشمنان متزلزل کردن اراده ملت مسلمان ایران بود، عنوان کرد:، اما باز هم با هوشیاری و تیزهوشی مردم و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب بازهم نقشه‌های آنان با شکست همراه شد.

سردار شفایی عنوان کرد: دشمن با همه توان رسانه‌ای، سخت افزاری و توان همه جانبه خود به مقابله با مردم مسلمان ایران به میدان آمده است که ان شالله اینبار هم با شکست مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اکنون وضعیت ایران اسلامی علی رغم مشکلات زیادی که وجود دارد، اما به نسبت چهل سال قبل پیشرفت‌های گوناگونی در زمینه‌های مختلف به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان نظام و انقلاب بر این است که مردم پای صندوق‌های رای نیایند، ادامه داد: تمام هراس دشمن از این است که یک دولت حزب اللهی و انقلابی پای کار نیاید.

سردار شفائی بیان کرد: تمام تلاش و هدف و راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی، عدم مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است، آن‌ها با تمام قدرت درصددند که ملت مسلمان پای صندوق‌های رای نروند.

وی اضافه کرد: مشخص است که دشمنان خیرخواه و دوستدار مردم مسلمان ایران نیستند، شاهد آن هم تلاش چند ساله آنان برای ضربه زدن به ما بوده است.

فرمانده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: علما، معتمدان، سران طوایف، نخبگان و فرهیختگان ضمن حضور در پای صندوق‌های رای، سایر اقشار مختلف مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب کنند.
ارسال نظرات