خبرهای داغ:

ضرورت دعوت مردم به انتخابات با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی

شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: تولید محتوای مناسب در راستای ایجاد فضای انتخاباتی سالم و تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رای اهمیت دارد.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۴۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
ضرورت دعوت مردم به انتخابات با تولید محتوای مناسب در فضای مجازیبه گزارش خبرگزاری بسیج، رضا مهدیان در دیدار با جانشین فرماندهی انتظامی و رئیس پلیس فتا شهرستان به میزبانی این اداره گفت: برگزاری پرشور و با شکوه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در راستای برهم زدن فتنه‌ی دشمنان اهمیت دارد.
وی افزود: در راستای تحقق این مهم تولید محتوای مناسب جهت انتشار در فضای مجازی با محوریت برگزاری انتخابات سالم و همچنین تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای حائز اهمیت است.
در ادامه سرهنگ علیرضا شاهینی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود گفت: با توجه به اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
سرهنگ قنبریان، رئیس پلیس فتا شهرستان شاهرود نیز در این نشست فرهنگی بیان کرد: تولید محتوای مناسب جهت انتشار در فضای مجازی نه تنها در زمان انتخابات که در تمامی ایام و متناسب با مسائل فرهنگی جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه جرایم سایبری موثر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها