خبرهای داغ:
همدان-هادی سیاسی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات ضامن و پشتوانه اقتدار نظام است، گفت: انتخاب هدفمند و فرد اصلح و انقلابی و حضور حداکثری ضامن امنیت ملی و موفقیت کشور در تمام عرصه‌های بین المللی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۵۳
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

حضور حداکثری در انتخابات ضامن و پشتوانه اقتدار نظام استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جمع بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان اظهار داشت: انتخابات نماد وحدت و همبستگی ملی برای ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه راهبرد امروز دشمن این است که مردم در پای صندوق‌های حضور حداقلی داشته باشند، افزود: در هیچ مقطعی دشمنان ما اینقدر حساس نبودند که این همه بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد متمرکز شده باشند.

این هادی سیاسی ابراز داشت: دشمن از حضور حداکثری به طور قطع سیلی بزرگ خواهد خورد و برگ زرینی در کارنامه درخشان انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

وی افزود: دشمنان ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد حماسه‌ای خواهند آفرید که همانند مقاطع حساس انقلاب اسلامی ایران یک بار دیگر فتح‌الفتوح دیگری خلق خواهند کرد که دشمنان را ناامید خواهد کرد.

مختاری عنوان کرد: مردم سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند بنابراین توجه به معیشت و اقتصاد و به ویژه مشکلات جوانان در دو محور اشتغال و ازدواج از مهمترین خواسته‌های مردم است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات ضامن و پشتوانه اقتدار نظام است، یادآور شد: انتخاب هدفمند و فرد اصلح و انقلابی و خدایی و حضور حداکثری ضامن امنیت ملی و موفقیت کشور در تمام عرصه‌های بین المللی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات