خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

نگاه و تفکر انقلابی از طریق انتخابات باید بر کشور حاکم شود

رزن-فرمانده سپاه رزن گفت: اگر نوع مدیریت‌ها و تفکر حاکم بر بدنه دولت مدیریت جهادی و انقلابی شود شاهد رشد و بالندگی در عرصه‌های بیشتری خواهیم بود و این نگاه و تفکر انقلابی از طریق انتخابات باید بر کشور حاکم شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۶۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

نگاه و تفکر انقلابی از طریق انتخابات باید بر کشور حاکم شودسرهنگ داود مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با گرامیداشت و تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در آستانه حماسه بزرگ 28 خرداد هستیم و در این روز بزرگ به حول و قوه الهی مردم خوب و متدین شهرستان رزن و درگزین بار دیگر حماسه‌ای عظیم خلق خواهند کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری خرمشهری دیگر آزاد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران عزیز اسلامی سال‌ها است که در همه مقاطع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های متعددی برای جدایی مردم از نظام جمهوری اسلامی داشتند، تاکید کرد: مردم و اتحاد ملی عامل شکست دشمنان و توطئه‌های آنان بوده است چراکه مردم پای این نظام بودند و هم اکنون نیز به حول و قوه الهی خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه کشور از اقتدار بالایی در منطقه و جهان برخوردار است، بیان کرد: این اقتدار به معنای نبود مشکل نیست و بدان معنا نیست که مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی و مدیریتی راضی هستند زیرا به خاطر برخی سوء مدیریت‌ها مردم در حال حاظر گله‌مند هستند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور مردم اظهار داشت: مردم با حضور منسجم و انتخاب آگاهانه می‌توانند نقش مهمی در تحول کشور داشته باشند.

مهدوی با بیان اینکه هر جای کشور که نگاه انقلابی بر کشور حاکم شد، مشکلات حل شد، ابراز داشت: هم اکنون نیز اگر نوع مدیریت‌ها و تفکر حاکم بر بدنه دولت با انتخاب مردم مدیریت جهادی و انقلابی شود به طور قطع شاهد رشد و بالندگی در عرصه‌های بیشتری خواهیم بود و این نگاه و تفکر انقلابی از طریق انتخابات باید بر کشور حاکم شود.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم امسال شاهد انتخابات با شکوه با حضور حداکثری مردم و روی کار آمدن دولت جوان، مومن، حزب اللهی و کار آمد باشیم تا به فضل الهی مشکلات کشور رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات