خبرهای داغ:
مسئول حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار:

وجود حضرت معصومه (س) برای بشریت پر از برکت و معنویت است

بهار-مسئول حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با اشاره به برکات علمی و معنوی وجود حضرت معصومه(س) گفت: وجود حضرت معصومه (س) برای بشریت پر از برکت و معنویت است.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۶۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

وجود حضرت معصومه (س) برای بشریت پر از برکت و معنویت استفاطمه کتابی اصل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: به مناسبت این ایام مبارک برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان بهار برگزارمی‌شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد و افزود: این مراسم با حضور اعضای شورای حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) و بسیجیان برگزار شد.

مسئول حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با اشاره به برکات علمی و معنوی وجود حضرت معصومه(س) بیان داشت: حضرت معصومه (س) برای بشریت پر از برکت و معنویت است که نه تنها در زمان حیات کوتاه و نورانی بلکه در زندگی ما نیز دارای برکاتی است و در آخرت اوج مقام شخصیتی ایشان روشن خواهد شد.

وی اظهار داشت: مقام والای این بانوی گرانقدر با وجود اینکه سنی نداشت، اما در حفظ و تقویت اسلام بسیار نقش داشتند و مانند حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت تا سرحدّ شهادت پیش رفتند.

کتابی اصل تصریح کرد: سبک زندگی ائمه اطهار (ع) بهترین الگو برای خانواده‌ها است و دختران ما با الگوگیری از ائمه (ع) و حضرت معصومه (س) می‌توانند به سعادت برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار