خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

رأی تک به تک من و شما همانند قطره به دریای بیکرانی تبدیل خواهد شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان: رأی تک به تک من و شما همانند قطره به دریای بیکرانی تبدیل خواهد شد.رسالت مهم مادران و خانواده های معظم شهدا در این مقطع حیاتی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۸۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

رأی تک به تک من و شما همانند قطره به دریای بیکرانی تبدیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع مادران و خانواده های معظم شهدا در همایش رسالت سمیه های زمان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه ثارالله سپاه برگزار گردید اظهار داشت: رأی تک به تک من و شما همانند قطره به دریای بیکرانی تبدیل خواهد شد.رسالت مهم مادران و خانواده های معظم شهدا در این مقطع حیاتی است.

وی گفت: در جنگ هشت ساله ما تنها بودیم و در مقابل ما همه دنیا ایستادند، جنگ به نام صدام و کشور عراق بود ولی از حمایت تمامی ابرقدرتها برخوردار بود.اولین تعهد آمریکایی ها تأمین امنیت کشور عراق بود ولی همه شما دیدید در لحظه ورود داعش به بغداد پایتخت عراق، تنها کسی که به کمک عراقی ها رفت شهید حاج قاسم سلیمانی و سپاه قدس بود.

سردار ملک شاهکوهی بیان کرد: تمامی دشمنان ما شب و روز در حال تبلیغ کردن و ترویج رأی ندادن هستند چرا که آمدن مردم جمهوری اسلامی ایران پای صندوق های رأی و حضور پر شور مردم در انتخابات اینقدر برای بدخواهان ما اهمیت دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: الان وقت حرف زدن نیست و وقت عمل است که اگر از این میدان به سلامت و با موفقیت رد شدیم پیروزیم و تمامی نقشه های دشمن نقش بر آب و خنثی خواهد شد.این رأی تک تک من و شما همانند قطره جمع خواهد شد و تبدیل به دریای بیکران می شود که آرامش و امنیت و عزت کشورمان را رقم خواهد زد.

ملک شاهکوهی در پایان افزود: رسالت و مأموریت مادران و خانواده های معظم شهدا در این مقطع حساس بسیار برای کشور حیاتی است چرا که الان وقت جهاد هست و اگر میخواهیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم باید به وصیت شهدا عمل کنیم و پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشیم تا به مملکت ما آسیبی نرسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار