خبرهای داغ:

فضاسازی محیطی شهرستان شاهرود در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

شاهرود_قرارگاه روشنگری بسیج شهرستان شاهرود در راستای شور آفرینی انتخابات و حضور حداکثری و انتخاب اصلح فعالیت‌های گسترده‌ای را در سطح شهرستان شاهرود اجرا نموده است.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۸۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرنگار بسیج، قرارگاه روشنگری بسیج شهرستان شاهرود در راستای شور آفرینی انتخابات و حضور حداکثری و انتخاب اصلح فعالیت‌های گسترده‌ای را در سطح شهرستان شاهرود اجرا نموده است که به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم:
تبلیغات محیطی هر پایگاه بسیج ۱ بنر در راستای دعوت به انتخابات
فضاسازی محیطی مشترک فرهنگی سپاه با همکاری شهرداری شاهرود با بیش از ۱۰۰۰ مترمربع بنر در بستر‌های بیلبوردی، داربستی، تابلو مثلثی گردان، پل‌های عابر پیاده و لایت باکس متعلق به سپاه و شهرداری و... با استفاده از ظرفیت دهه کرامت
طراحی و فضاسازی محیطی سیر نمایشگاهی "ایران مقتدر" و "نوبت میدان داری ماست" با نصب قریب ۱۰۰ بوم تبلیغاتی چوبی و بیلبورد‌های سپاه و بسیج
فضاسازی و روشنگری با تبلیغات محیطی توسط ادارات شهرستان به همت بسیج ادارات
طراحی و توزیع و شابلون نویسی ماشین‌های با کلیشه طرح شهید سلیمانی
برپایی ۶ ایستگاه و ستاد انتخاباتی شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با روشنگری و پخش چای، آش و بسته فرهنگی
توزیع و نصب بیش از ۱۰۰۰۰ پوستر "نوبت میدان داری ماست" در مغازه ها، خودرو‌ها و.
"کافه سنتی تئاتر طنز انتخابات" و ساخت بیش از ۱۵ طنز انتخاباتی
شایان ذکر است اجرای هفتگی بیش از ۷۰۰ نشست بصیرتی مجازی و حقیقی، هر پایگاه ۱ آبروی محله با درون مایه بصیرتی، راه اندازی کارگروه تولید محتوای قرارگاه روشنگری، تولید محتوای گسترده در قالب‌های متنوع توسط رده‌های بسیج شهرستان شاهرود است.
این برنامه‌ها با مشارکت و همکاری اقشار مختلف بسیج شهرستان شاهرود با هدف ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در سطح شهرستان و تحقق منویات رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها