سیاوش رستمی : مهمترین راهبرد انتخابات حضور حداکثری به شمار می رود که شرکت در آن امنیتی می آفریند که بازدارندگی آن بالاتر از توان دفاعی است.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۰۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

سیاوش رستمی فرمانده ناحیه بسیج عشایری لرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج عشایری اظهار داشت: مهمترین راهبرد انتخابات حضور حداکثری به شمار می رود که شرکت در آن امنیتی می آفریند که بازدارندگی آن بالاتر از توان دفاعی است.

وی به روشنگری در انتخابات اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت که اگر این نشود آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

رستمی افزود: در حوزه کارهای روشنگری باید سلامت، امنیت و رقابت انتخابات، حضور حداکثری، مشارکت و انتخاب اصلح باید محقق شود که بسیاری از این موارد را انجام می‌دهیم.

فرمانده ناحیه بسیج عشایری لرستان مهمترین راهبرد انتخابات را حضور حداکثری بیان کرد و گفت: امروز شرکت در انتخابات امنیتی می‌آفریند که بازدارندگی آن از توان‌ دفاعی بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات شرط لازم اما شرط کافی انتخاب اصلح است در این چند روزه باید تحقیق کرده و کاندیدای اصلح را به مدت چهار سال انتخاب کنیم.

ارسال نظرات