خبرهای داغ:
سردار بوعلی گفت: همه کفر برای مقابله با اسلام به میدان آمده است و بدانیم نباید غفلت کنیم و همواره باید قدر داشته هایمان را بدانیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۲۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یداله بوعلی در دیدار با اقشار مختلف بسیج استان فارس با بیان اینکه بسیجیان در تمام عرصه هایی که حضور یافته اند سرآمد و سربلند بوده اند، گفت: بسیجیان فارس در موضوع کمک های مومنانه، مقابله با بیماری کرونا و طرح شهید سلیمانی خوش درخشیده اند و نام استان امروز بعنوان یکی از استان های برتر در این زمینه مطرح شده است.

وی با بیان اینکه از زحمات گروه های جهادی بسیج تشکر می کنم، گفت: امروز گروه های جهادی بسیج در سراسر استان فارس و در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بخصوص موضوع مهم محرومیت زدایی فعال هستند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: همه کفر برای مقابله با اسلام به میدان آمده است و بدانیم نباید غفلت کنیم و همواره باید قدر داشته هایمان را بدانیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد پیروزی های جبهه مقاومت در سراسر منطقه هستیم، گفت: جبهه مقاومت نشان داده هرگاه سخنی بگوید توانایی عملی کردن آن را دارد و این توانایی و آمادگی همواره در حال افزایش است.

سردار بوعلی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: امروز انقلاب اسلامی مورد توجه و علاقه ملت های مظلوم منطقه و جهان قرار گرفته و الگوی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: توانمندی های دفاعی و نظامی ایران اسلامی امروز به حدی است که توانایی پاسخ به تهدیدات دشمنان را فراتر از مرزهای جغرافیایی در اختیار داریم و هرگونه تهدید با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به حضور و نقش آفرینی درخشان ملت ایران در تمام عرصه های انقلاب اسلامی، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز شاهد حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در پای صندوق های رای خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها