خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)؛
به همت بسیج جامعه زنان و فرهنگی خانواده سپاه شهرستان جهرم، به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه معصومه و روز دختر، جشن حجاب ۸ تن از دختران کارکنان سپاه جهرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۴۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت بسیج جامعه زنان و فرهنگی خانواده سپاه آن شهرستان، به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، جشن حجاب 8 تن از دختران کارکنان سپاه جهرم، با حضور فرمانده ناحیه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و خانواده های کارکنان، برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم، ضمن تبریک روز دختر و میلاد حضرت معصومه س، رعایت حجاب اسلامی را از توصیه های مهم امام راحل عظیم الشآن (ره) برشمرد.
 
وی با اشاره به نقش حجاب در مصون داشتن جامعه از زشتیها و پلیدیهای اخلاقی، ترویج بی بند و باری و بدحجابی را از توطئه های دشمنان انقلاب، نامید.
 
فرمانده سپاه جهرم در ادامه اظهار داشت: از شاخصه های یک پاسدار ولایی داشتن خانواده ای با رعایت ارزشها و موازین شرعی است.
 
احمدی جابری آفت دینداری را سستی در امور شرعی عنوان داشت و افزود: گوهر حجاب فاطمی زیبنده ترین نعمتی است که خداوند متعال به دختران و زنان این سرزمین داده پس باید در حفظ آن تلاش و کوشش نمود.
 
فرمانده سپاه جهرم از کسانی که در زمینه رعایت پوشش و حجاب اسلامی ممکن است نقیصه ای داشته باشند دعوت نمود تا سیره ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه سیره حضرت فاطمه س را مطالعه و آن را سرلوحه کار و تلاش خود کنند.
 
در پایان این برنامه، از 8 تن از دختران تازه به سن بلوغ رسیده با اهداء چادر نماز و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها